Gå til innhold

Gavetips?


Bergenspike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva en kjøper avhenger jo litt med hvilket forhold en har til personen, og hvordan denne personen er. Til folk jeg ikke kjenner så godt ville jeg nok ha kjøpt en konfekteske eller noe, til min bestefar gir jeg veldig ofte bilde av oldebarnet. Et hvert år slik at de kan se at ho blir større. Det er ikke så ofte vi er hjemme nemlig, og derfor synes de det er koseligt å få bilder. Dessuten har de jo da til å vise frem hvis de får besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga en kunst-bok til en bestefar på 70, som han ble kjempeglad for! Weidemann/Jan Vincent Johannessen. Ellers fikk han oxo sykkel av sine barn. Vin, bilder mm kan kanskje være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han er mann blir han glad for å slippe å kjøpe klær sjøl.

Så ei skjorte er sikker suksess.

Eller ei bok om noe man vet han er interessert i.

Eller noe med knapper på... er han for eksempel mye i hagen kan ha bli glad for en lommeradio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kjøpte vi litt hjernetrim til bestefar.

Flere steder som feks. Libris har bra utvalg av slike hjeretrimmere i forskjellige vanskelighetsgrader. Feks er oppgaven at du skal koble fra hverandre tre ringer. Mange varianter. Vanskelig å forklare hvis du ikke har sett dem.

Det artigste er at løsningen ikke følger med, men du kan sende inn et skjema som følger med i pakka og så sender de deg svaret.

Suksess med vår gave, i alle fall. Men det lønner seg å ikke kjøpe en for vanskelig en i første omgang, for de som går under vanskelig grad er VANSKELIGE!

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...