Gå til innhold

1+1 = 3, vi er gravide!

SkumGummi

Anbefalte innlegg

Hadde du det fint i London, SkumGummi? :) Jeg misunnelig på den turen, ja ;)

Jeg er kvalm i dag! Men her skal man ikke trekke konklusjoner - det er jo tross alt godt mulig jeg bare er sympatikvalm på dine vegne! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann alle sammen :)

Da var jeg tilbake etter en KJEMPE flott tur til London. Dette var virkelig det jeg trengte!! Når det gjelder formen har den vært overraskende bra :O På lørdag var jeg egentlig litt redd, siden jeg ikke hadde vært kvalm osv noen ting på torsdag og fredag. Så på lørdag var jeg litt redd som sagt, og det trur jeg lille babyen merket, så av en eller annen grunn kastet jeg plutselig opp :P Sånn helt plutselig, også var jeg ikke mer kvalm etter det. Akkurat som jeg kastet opp sånn at jeg kunne roe meg ned og nyte resten av turen uten bekymringer! :)

Har shoppa MASSE, og ble en LANG natt i dag siden vi dro til flyplassen kl tolv i natt og flyet ikke gikk før klokka halv sju :S

Kom hjem til brev fra Ullevål, og vi har fått fødselsplass der, og skal til ultralyd 26. januar. Gleder meg veldig :)

Sånn, det var en kort oppdatering :) Nå skal jeg vise bilder til mannan <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt også litt tendenser til brun/gul/ferskenfarget utflod... Burde jeg sjekke det? Skal til GYN-undersøkelse hos fastlege neste mandag.

Blir jo bekymret når utfloden er farget :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, merker at jeg ikke klarer å slappe av om dagen :S

Tenker hele tiden på om det kan være noe galt med den lille spiren i magen min, eller om f. eks jeg kommer til å miste barnet i en spontanabort. Klarer nesten ikke tenke på annet :S Er så sykt redd og bekymret. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, merker at jeg ikke klarer å slappe av om dagen :S

Tenker hele tiden på om det kan være noe galt med den lille spiren i magen min, eller om f. eks jeg kommer til å miste barnet i en spontanabort. Klarer nesten ikke tenke på annet :S Er så sykt redd og bekymret. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :S

Du er nok ikke den første gravide som tenker akkurat sånn. Og det er jo ikke rart man fort begynner å bekymre seg og spekulere, men for de aller fleste så går det jo helt fint! :) Og det gjør det nok med deg også :) Får håpe du klarer å slappe av litt mer etterhvert, og nyte svangerskapet på best mulig måte.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg da Skumgummi :klemmer:

Du skal ikke gå rundt slik å være så redd. Det kommer ikke noe godt utav det. Dette er en tid du skal nyte og ta vare på. Jeg vil annbefale deg å ta en prat med faslegen din og forklare for ham. Du dan også ta kontakt med jordmortjenesten der du bor. De har god trening og vil hjelpe deg på best mulig måte. En tidlig ul hadde kanskje hjlpet på deg.

Ikke tenk så mye lenger på dette. Det første du gjør i mogen er å ringe faslegen din. For det er ikke bra for deg dette her.

Jeg hører innom deg i morgen for å se hvordan det går. STOOOR :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her å venter på at kl skal bli åtte. Hadde et par dråper blod da jeg trørket meg i dag, så må ringe å høre hva jeg skal gjøre.

*redd* :sjokkert:

Endret av SkumGummi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Ja ringte med legen og har fått time der klokka kvart over ett i dag. Gleder og gruer meg samtidig.

Har pratet med noen bekjente og alle sier det er veldig liten sjans for at det er noe galt, kan bare være en irretasjon el.l. Dersom det hadde vært SA hadde det blødd mye mer samt jeg hadde hatt smerter så trur ikke det er det :) Håper ikke det iallfall...

Kanskje jeg er heldig å få høre hjertelyd i dag :sjenert:

Da trur jeg at jeg roer meg mye mer etter denne timen :)

Lover oppdatering etter timen i dag! Forslag til hva jeg kan gjøre i kveld anyone? Mannen er borte i kveld, og jeg er alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får komme til legen så fort :)

Jeg hadde også litt blødning i begynnelsen i første svangerskapet mitt. Det gikk bra men det var en veldig ekkel følelse. Krysser fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Så godt at du får kommet til legen.

Men ikke bli bekymret om du ikke hører hjertelyden. Ikke vanlig å høre den så tidlig ;)

Krysser fingrene for at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann dere :)

Nå har jeg vært hos legen! Hun sjekket egentlig ingenting siden jeg vistnok var litt for tidlig i svangerskapet til at man får sjekket så mye. Men hun forklarte at blødninger er veldig normalt, og det er mange som opplever dette i løpet av svangerskapet.

Ellers fikk jeg beskjed om at jeg hadde litt lavt jernlager så har kjøpt jerntabletter. Hun sykemeldte meg ut uken, så nå skal jeg bare slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det var jo egentlig beroligende å høre. Så får du også slappt av litt bedre regner jeg med. Når er det du har time til kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det var jo egentlig beroligende å høre. Så får du også slappt av litt bedre regner jeg med. Når er det du har time til kontroll?

Jeg skulle egentlig ha time hos hu på mandag for en GYN-undersøkelse. Har ikke fått noe time for kontroll. Timen på mandag ble avlyst/utsatt pga. blødningen.

Regner med jeg får time når jeg ringer henne til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...