Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp, toalettet er tett, jeg har vært så smart og bruke våtservietter i stedet for papir. Hjeeelp, hehe.. Hva gjør jeg? Har prøvd og stake oppi med en kost, men det hjelper ikke..kjøpte to jif avløpsåpnere også, men de kunne ikke brukes i toalettet, dessuten har jeg allerede tatt klorin oppi, så da kunne jeg i hvertfall ikke ha den oppi !

Hjelp !! Hehe.. F***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har prøvd å stake? Fikk du lagd litt vakum når du staket? Det kan hjelpe. Hva en slik sugekopp? *husker ikke hva det heter*

Hva skjer hvis du skyller mer vann oppi? renner det over?

Skrevet

Ja, det ble bare mere og mere vann, hehe.. Men jeg brukte til slutt en oppvaskbørste oppi, og staket, og da gikk det ! WOHOOO !!

ALDRI MERE VÅTSERVIETTER I TOALETTET, HEHE..

Skrevet

he he he står det ikke på posen med våtservietter at disse ikke skal kastes i toalettet? :gjeiper:

Å lage vakum med en børste bruker som regel å hjelpe! Så det er supert at du fikk det til!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Dersom serviette ikke har kommer så langt ned holder det som regel å bare ta de opp igjen. Med en bærepose som hanske :fnise: Det har i hvertfall jeg måttet gjøre....

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Dersom serviette ikke har kommer så langt ned holder det som regel å bare ta de opp igjen. Med en bærepose som hanske :fnise: Det har i hvertfall jeg måttet gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...