Gjest Ts Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hjelp, toalettet er tett, jeg har vært så smart og bruke våtservietter i stedet for papir. Hjeeelp, hehe.. Hva gjør jeg? Har prøvd og stake oppi med en kost, men det hjelper ikke..kjøpte to jif avløpsåpnere også, men de kunne ikke brukes i toalettet, dessuten har jeg allerede tatt klorin oppi, så da kunne jeg i hvertfall ikke ha den oppi ! Hjelp !! Hehe.. F***
Christal Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Du har prøvd å stake? Fikk du lagd litt vakum når du staket? Det kan hjelpe. Hva en slik sugekopp? *husker ikke hva det heter* Hva skjer hvis du skyller mer vann oppi? renner det over?
Gjest Ts Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det ble bare mere og mere vann, hehe.. Men jeg brukte til slutt en oppvaskbørste oppi, og staket, og da gikk det ! WOHOOO !! ALDRI MERE VÅTSERVIETTER I TOALETTET, HEHE..
Christal Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 he he he står det ikke på posen med våtservietter at disse ikke skal kastes i toalettet? :gjeiper: Å lage vakum med en børste bruker som regel å hjelpe! Så det er supert at du fikk det til!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Dersom serviette ikke har kommer så langt ned holder det som regel å bare ta de opp igjen. Med en bærepose som hanske Det har i hvertfall jeg måttet gjøre....
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Dersom serviette ikke har kommer så langt ned holder det som regel å bare ta de opp igjen. Med en bærepose som hanske Det har i hvertfall jeg måttet gjøre....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå