Gjest Murron Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Hei Jeg har fått et tips om å ta disse kapslene, noe jeg har tenkt å følge opp. Men hvor er det best å handle dem? litt lettvint å handle på nettet og fant disse 2 forskjellige sidene. Men prisforskjellen gjør at jeg stusser litt.. http://proteinfabrikken.no/webshop/produkt...ega%203-6-9.php http://www.nettkost.no/ProductDetails.aspx...uctgroup_id=129 Er de billigste dårlige kvalitet kanskje? Noen som vet? har ingen erfaringer med disse netthandel sidene. Kommentarer mottas med takk!
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Uten at jeg har sjekket dine linker: Prøv Udos choise. Veldig bra. Både flytende (uhu) og i kapsler. Anbefales både "her og der".
Gjest Uinnlogget Petruska Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Henger meg på Embla S. her, Udos Choice er et meget bra alternativ. Jeg kjøper den flytende fordi det er MYE penger å spare på¨å ta et par ss. med flytende olje pr. dag kontra å få den samme mengden i kapsler. I den butikken jeg handler Udos Choice sier de at det egentlig er tull å ta det i kapselform da det skal sinnsykt mange kapsler til for å gi samme innhold som et par ss. Nå står det gjerne på kapselglassene at man skal ta 4-8 stk. pr. dag, men det tilsvarer jo ikke en ss. engang...
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Enig, Petruska. Men: HVORDAN i helvete klarer du å ta disse to spiseskjeene hver dag? I en periode brukte jeg teskje. Så tok jeg så mange teskjeer jeg klarte (dvs helt til jeg brakk meg).. Dette gjorde jeg så ofte som mulig (dvs 2-3 ganger per dag). Men: urkh!! Det går da ikke ann å leve sånn?! :o
Gjest Uinnlogget Petruska Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Sammenlignet for moro skyld innholdet av omega 3, 6, og 9 i henholdsvis Proteinfabrikkens kapsler og Udos Choice olje: Udos(dagsdose à 20ml.) Prot.fabr.(pr.kapsel) Omega 3 5 g. 0,445 g. " 6 4 g. 0,130 g. " 9 4 g. 0,145 g. Nå sto det ikke hvilken dagsdosering som var ønskelig av proteinfabrikkens kapsler, men selv om du tar 10 stk. pr. dag vil verdiene bli lavere enn i Udos Choice. Enkelt valg etter min mening!
Gjest Murron Skrevet 11. juni 2003 #6 Skrevet 11. juni 2003 Høres bra ut dette. Hvor får jeg tak i Udos choice?
Gjest Uinnlogget Petruska Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 Hei Embla, jeg synes ikke den olja smaker noe jeg! Har du generelt problemer med å svelge "oljete" ting. har ikke hørt om noen som synes Udos smaker noe spes....
Gjest Uinnlogget Petruska Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 De aller fleste helsekostbutikker har den. Jeg har tenkt å begynne å kjøpe den i Sverige da jeg er der jevnlig for å kjøpe proteinpulver (sparer sinnsykt på det da!). her hjemme koster 1/2 liter med Udos choice litt under kr. 250,- hvis jeg ikke husker feil (mulig jeg husker feil, sjekk det).
Gjest Murron Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Tusen takk dere for så raske svar! Bør visst registrere meg her og begynne bruke dette forumet skikkelig. Her er det friskt miljø! Fant en nettside http://www.soma.no/ som hadde Udos Choice, men tar heller turen til helsekostbut. imorgen og sjekker.. Får litt mere service der enn via nettet. Ha en fortsatt finfin kveld! *vinke-pinke fra Murron* :D
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #10 Skrevet 11. juni 2003 Hei Embla, jeg synes ikke den olja smaker noe jeg! Har du generelt problemer med å svelge "oljete" ting. har ikke hørt om noen som synes Udos smaker noe spes.... Har ikke problem med å svelge en skje tran (eller Udos choise) men når det blir snakk om flere skjeer....*grøsse & fryse på ryggen*
Petruska Skrevet 12. juni 2003 #11 Skrevet 12. juni 2003 Hmm, jeg så nå at den oversikten jeg laget ikke ser ut som den gjorde da jeg laga den! Mellomromma er borte så det er jo umulig å se hva som er hva! Jaja, da vet jeg det til en annen gang: at mellomrom ikke blir tatt med! Hvorfor ikke det forresten...???
Noravind Skrevet 13. juni 2003 #12 Skrevet 13. juni 2003 Udos choice er bra! Anbefaler det jeg også. Jeg synes oljen smaker pyton, så jeg bruker å helle oljen oppi et glass juice og drikke det. Helt greit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå