Gå til innhold

Fikk jeg vaginal orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest :)
Skrevet

Jeg lurer på om jeg fikk vaginal orgasme da jeg og kjæresten hadde sex i dag. Jeg har aldri fått det før, og har bare fått orgasmer og onanert tidligere ved stimulering av klitoris. Det er ikke så lenge siden jeg hadde sex for første gang (2-3 uker siden) heller.

Sexen har bare føltes bedre og bedre (naturlig nok), og jeg merker en veldig god følelse når han støter dypt inn i meg, gjerne i et raskt tempo samtidig (eller fingrer og stimulerer skjeden langt inne). Det er en følelse som sprer seg og bygger seg opp, men i dag ble den mer intens enn før. Jeg startet med å ri han, før han begynte å støte inn i meg i et raskt tempo hvor jeg kjente at han traff det punktet igjen og det bygde seg opp. Etterhvert ble det så intenst at alt av lyder og bevegelser hos meg ble ganske ukontrollert, det var så intenst at jeg nesten ble skremt. Jeg har ikke hatt sex så lenge, men har riktignok ikke følt det så godt før, så godt at det nesten ble overveldende, og det spredte seg liksom rundt i kroppen. Dessuten følte jeg nesten at jeg mista kontrollen over blæra og endetarmen (jeg gjorde jo ikke det). Slik varte det en liten stund før det plutselig roet seg ned og nesten stoppet, for så å bygge seg opp igjen. Det kan jo på mange måter høres ut som en beskrivelse av en orgasme, men greia er at jeg ikke kan huske å ha merket noe til sammentrekninger i underlivet etterpå (noe jeg alltid får ved klitorisorgasmer). Jeg vet ikke om jeg kanskje ikke la merke til sammentrekningene, for vi fortsatte jo å holde på helt til han kom.

Da vi var ferdige føltes klitten min mer følsom enn normalt etter sex, og det ville vært ubehagelig med berøring der nede på en liten stund. Samtidig følte jeg meg veldig slapp i hele kroppen, og veldig fornøyd og "ferdig".

Så hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre han om han merket sammentrekningene da vettu ;)

Skrevet

Hei..

Så fint å deilig da..

Det ver nok en vaginal orgasme. Du vil bli mere klar over hva som skjer med mere øvelse. Det skjedde vel så mye i kroppen din, så at du ikke helt klarte å henge med.

Du beskrev dette på en deilig måte. Vær glad for at du får vaginal orgasme. mange sliter med det.

Lena

Gjest Gjest :)
Skrevet

Jeg håper det var en vaginal orgasme, for hadde vært så deilig å være en av de som faktisk klarer å oppnå det. Jeg får vel bare se ann om det gjentar seg de neste gangene vi har sex!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...