Gjest ninni Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Når man bruker ordet overgrep er det da alltid seksuelt man mener??
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Hentet fra Wikipedia: Et overgrep vil si at et menneske krenker et annet menneskes rettigheter. Overgrep kan ramme begge kjønn i alle aldre. Dette er situasjoner og opplevelser som skaper frykt, sorg, sinne og frustrasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå