Gå til innhold

Midlertidig kjørebevis

Knøttet

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det å gå ned på politistasjonen og skaffe seg et midlertidig kjørebevis hvis jeg glemmer sertifikatet mitt hjemme når jeg er ute og kjører? Tenker da på et slikt bevis på et vanlig (?) ark, slik som man fikk før man fikk tilsendt sertifikatet i posten første gang, er det ikke fortsatt bare et "ark" uten bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke det kosta noe...Sist jeg fikk det var det ett A4 ark med kjøretillatelse og jeg måtta ha ett bevis i tilleggg,bankort,pass o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom vegvesnet og be om en midlertidig kjøreseddel, den gjelder i 3 mnd, men du må passe på å ha med deg bevis på at du er du når du skal ha det og du må også ha det med deg når du er ute å kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det kosta noe...Sist jeg fikk det var det ett A4 ark med kjøretillatelse og jeg måtta ha ett bevis i tilleggg,bankort,pass o.l.

Trodde ikke jeg heller, og det er jo som du sier bare et ark... :vetikke:

Stikk innom vegvesnet og be om en midlertidig kjøreseddel, den gjelder i 3 mnd, men du må passe på å ha med deg bevis på at du er du når du skal ha det og du må også ha det med deg når du er ute å kjører.

Ikke politiet altså? Trodde man fikk sånt hos politiet jeg, men det er kanskje to forskjellige ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig man kan hente det hos politiet også, det vet jeg ikke - har alltid gjort det hos vegvesnet, og jeg har gjort det ca 3 ganger det siste året (grunnet oppgraderinger i førerkortet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...