Gå til innhold

Oransje/røde puter.....


Gjest Gjest_kreativa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kreativa_*

Jeg skal innrede en kjellerstue med kaffelatte panelvegger og har en beige sofa.....jeg er egentlig ute etter å skape meg et hjem som jeg ikke går lei av.....akkurat nå ser jeg for meg at noen puter i oransje/røde nyanser vil bli lekker......men er jo kjedlig om jeg blir lei til neste år...gidder ikke kjøpe nytt hele tiden heller. Tror dere oransje er en motefarge som man snart blir lei av.....? For et par år siden syns jeg turkis var nydelig på puter/pynt o.l. men kunne aldri tenkt meg å kjøpe det nå. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med puter i svart, beige og brunt? Og så kan du bruke kubbelys med farge på, og servietter osv.. for å lage litt farge når du vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,kjempefint det men som du sier,jeg hadde godt lei..Har selv jordfarger og bytter kun på lys,servietter og div.Men somsagt Kid har jo kjempefine puter som ikke koster mye så går jo ann og ha flere sett!Har erfaring fra når jeg kjøper tøy au i disse fargene så blir det ikke brukt mange ganger,merklig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke blir lei også, men så er jo putene noe av det enkleste å bytte ut om man blir lei eller vil variere. :)Selv har jeg camelfarvet/lysebrun sofa, pg resten går i hvitt, kremhvitt og brunt med enkelte ting som lys og vase osv i mørkegrønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tanita. Bruk litt farger. Og hvis du blir lei om et år eller to, så er det en enkel sak å bytte puter.

Jeg synes det blir litt krampaktig med bare svart/brunt/beige i møbler og gardiner og åpenbare fargeklatter i lys og bordpynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oransje puter, og har hatt de i 3 år. De har rikitig nok ligget i skapet en periode, og er nå på soverom istedet for på stuen, men syns de er like fin enda.

Du bør kjøpe standard mål pute så de er enkle å kjøpe putetrekk til om du blir lei og ikke syr selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg igjen :))

heisann

og takk for fine innpill!! Ja,nå har jeg handlet.....:-) 4 puter : rød silkepute,oransje silkepute, ei i brun/rød/beige og ei i beige med noe gulleffekt på.........og er såå fornøyd :) det vart så lunt og samtidig friskt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...