Gå til innhold

Kontinental restaurant i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg skal ta med moren min ut førstkommende torsdag men jeg er usikker på hvilken restaurant jeg skal velge. Hun er 55, jeg er 30, og vi er begge forholdsvis kresne ift kvalitet. Samtidig er ikke økonomien min helt på topp om dagen, så vi kan ikke ta den helt ut heller. Vi er begge glad i restauranter som bruker gode råvarer, og som presenterer maten på en "ærlig" måte. I denne omgang ønsker jeg å holde kinesiske, italienske og indiske restauranter unna, selv om vi har spist godt på f eks dinner og balthazar tidligere.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken by/hvilket tettsted skal dere gå ut i?

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Det er kanskje litt vesentlig! :ler:

I Oslo, gjerne så sentralt så mulig, siden vi skal på Nationaltheateret etterpå.

Skrevet
Hva med Ylajali?

Enig når det gjelder Ylajali. Hyggelig stemning, veldig god mat, og absolutt verdt prisen. :)

Skrevet
Enig når det gjelder Ylajali. Hyggelig stemning, veldig god mat, og absolutt verdt prisen. :)

Ja, vi vender ofte tilbake dit!

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Enig mtp Ylajali. Ellers så er Sult et alternativ, 545 for treretters med vinmeny. Matfinken på Torshov er også hyggelig, men det er en stund siden jeg har vært der nå.

Forresten: på "Smak av Oro" får man avslag i pris nå hvis hovedindeksen på Oslo Børs er under 325. Finanskrisemeny! :ler:

Gjest Gjest_sunny_*
Skrevet

Hva med Vognmand Nilsen? Du kan sjekke meny og priser på http://www.vognmandnilsen.no . Den ligger på "nye" Grønland, så da er det bare å ta tbanen rett til Nathionalteateret etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...