ecathari Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei. Jeg skal til London med lillesøsteren min i januar, og hadde tenkt å handle en del ting til bryllupet Har googlet og funnet en del butikker, men rekker ikke å dra innom alle. Noen som har vært i noen eller har hørt om noen som er bra? Takk på forhånd
Coriander Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hvis det er pynt og slikt du vil ha, saa dra hit Butikken ligger midt i byen, rett rundt hjoernet fra Oxford Street. Endret 19. oktober 2008 av Coriander
Coriander Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Funker jo ikke den linken, proever igjen... http://www.confetti.co.uk/article/view/677...isit_a_store.do
Coriander Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Saann ja Det er forresten stor sjangse for at det er salg der da Endret 19. oktober 2008 av Coriander
ecathari Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 Hey hey Salg er bra!!!!! Tusen takk for tips, da skal jeg hvertfall til den butikken. Noen andre som har noen andre forslag? Jeg tenkter å handle både pynt, løper til bordet, se etter brudesko (!!!!!) og annet sånn småstæsj...
Coriander Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Du finner vel det meste paa Confetti unntatt brudesko tenker jeg. John Lewis og Debenhams er bra steder for duker og slikt og de har ogsaa egne bryllupsavdelinger med sko og annen pynt til bruden. Monsoon har ogsaa mye pynt og sko. De som jobber paa Confetti er helt sikkert behjelpelige med aa anbefale steder hvor du faar kjoept alt det andre du trenger, de er veldig hyggelige der. Januar er vel den beste tiden aa handle i London, det er salg overalt. Du kan jo ogsaa google brudesalonger, de pleier ogsaa aa ha salg da. Jeg skal kjoepe alt tilbehoeret mitt i London i januar paa salg hadde jeg tenkt Happy shopping!
ecathari Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Du finner vel det meste paa Confetti unntatt brudesko tenker jeg. John Lewis og Debenhams er bra steder for duker og slikt og de har ogsaa egne bryllupsavdelinger med sko og annen pynt til bruden. Monsoon har ogsaa mye pynt og sko. De som jobber paa Confetti er helt sikkert behjelpelige med aa anbefale steder hvor du faar kjoept alt det andre du trenger, de er veldig hyggelige der. Januar er vel den beste tiden aa handle i London, det er salg overalt. Du kan jo ogsaa google brudesalonger, de pleier ogsaa aa ha salg da. Jeg skal kjoepe alt tilbehoeret mitt i London i januar paa salg hadde jeg tenkt Happy shopping! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå