Gjest themann30+ Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) :søvn: Endret 19. oktober 2008 av themann30+
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 - eller er det bare for å se hvem som er dum nok til å gjøre det..... sorry
Gjest Betty89 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Så har det hendt (dette er mest på dagtid) at de har spurt om de får se meg. Så er det litt bla,bla om hvorfor. De ønsker da å se pikken min, å gjerne at jeg runker. Jeg har gjort det noen få ganger, men har da krevet at de beviser at de er kvinne. Det var jo snilt gjort mot kjæresten din!
Gummiloppa Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Det var jo snilt gjort mot kjæresten din! Står det noe sted at han har dame?
Gjest Betty89 Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Hei.. Min første dag her som medlem :-) Har vært innom her før et par ganger. Mange fine innlegg. Dette likte jeg veldig godt. Det maler i alle fall fine bilder i mitt hode. De som ikke blir yrene av slik en deilig beskrivelse, er vel mer som døde. Lena.. Drit i de som tviler på alt og alle. De er bare sjalue på deg. Ikke alle er så heldige å være åpne for å komme opp i slike situasjoner. De som er sin sexualitet bekjent, er også sexy. Samme hvordan de ser ut. Er du en slik person, så kommer oftere temaet sex opp for en dag også. Du har i alle fall fått min lille venn der nede, stram og fin. Så jeg tar meg en runk for deg. Det hadde vært deilig å vært inne i den saunaen sammen dere :-) Min kjære sambo, er på jente tur i helgen. Så jeg er også bakfull kåt i dag. Lurer på hva de jentene har bedrevet natten med. Får bare la fantasien strømme på. Lena. Skriv gjerne mer om dine opplevelser. Detaljert er fint.
Gjest themann30+ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) :søvn: Endret 19. oktober 2008 av themann30+
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 De må da mangle noe i livet, er det deres menn som er for sløve med å pleie de, eller er det bare for å få litt pirring i hverdagen. Mvh Meg jeg er også ganske så sikker på at min sambo, sex chater nå og da. Finner mange spor på pc'en. Det er jo helt greit for meg. Om det er noe hun liker, så må hun jo få lov til det. Jeg eier jo ikke min kjærest. Alle har vel to sexuelle lyster, en sammen andre, og en for seg selv. Det skulle bare mangle. Et forhold skal da ikke være et fengsel. Mvh. meg Det betyr at du mener at du selv er for sløv til å pleie samboer siden du mener hun har webcamsex med andre? Mest av alt synes jeg du virker lite moden av deg om du synes at alle som synes sex via webcam ikke er greit i forhold er folk lever i fengsel. Det er dessverre for deg svært mange som ser på websex som utroskap. Skal du leve i et forhold må du respektere andres grenser på dette, eller leve i et åpent forhold. Et åpent forhold krever at alle parter er inneforstått med og aksepterer/synes det er greit å ha sex med andre. Jeg synes det er feigt og naivt av deg at å tro at det er greit for samboeren din at du har sex med andre via webcam. Slikt må man spørre eller snakke om med sin partner før man utlever slik sex. At du mistenker eller tror at hun har sex med andre via webcam er ikke sikkert at hun gjør det. Hvis hun gjør det, så er det heller ingen automatikk i at hun synes det er greit å gjøre dette i et forhold. For å ta at konkret svar for det første innlegget ditt, så betyr at du er for sløv til å pleie samboeren din og at de som ser på deg via webcam er for sløv til å pleie mannen sin. Og ja, du er like usympatiske og umoralsk som de gifte kvinnene er. Eller tja, kanskje du er hakket verre. Du sier at du er jo rene helgen og at du ikke har tenkt i å leve i et fengsel, men kommer med uhyre lite flatterende utsagn om de kvinnene du har sex med, kvinner som er i akkurat samme ståsted som deg. Det er et helt ærlig svar fra meg.
Gjest themann30+ Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Endret 19. oktober 2008 av themann30+
Fortunatus Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 ikke verst at du finner disse kvinnene. Jeg har helt kuttet ut å dra på slike chattesider som Sol, chat.no, etc, fordi jeg hele tiden fikk mannfolk som fikk lyst til å sende meg masse bilder av penisen sin, eller runke til meg på cam.. Men da er det jo fint å vite at det faktisk er et "marked" for de, for har alltid lurt på hva slags kvinnfolk som er interessert i å se på at en fyr runker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå