Gå til innhold

Belasted for mye, men fikk ikke kvittering

Fremhevede innlegg

Gjest taxi kund
Skrevet

Tok taxi natt til lørdag. Det er en tur som koster 200 kroner, men jeg ser i dag at jeg har blitt belastet 900 :o. Jeg betalte med kort, men fikk aldri kvittering. Har jeg noen sak i det hele tatt? Er jo kjipt da, men min egen feil som glemte å få kvittering :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket taxiselskap var dette med? Hvis det var et normalt taxiselskap ville jeg ringt og spurt, de har vel alle turene registrert og kan sjekke opp hvor mye du skulle betale.

Hvis det derimot er Cityt axi eller Cristiania taxi (hvis du bor i Oslo), tror jeg neppe du har noen sak!

Gjest Gjest_TS
Skrevet
Hvilket taxiselskap var dette med? Hvis det var et normalt taxiselskap ville jeg ringt og spurt, de har vel alle turene registrert og kan sjekke opp hvor mye du skulle betale.

Hvis det derimot er Cityt axi eller Cristiania taxi (hvis du bor i Oslo), tror jeg neppe du har noen sak!

Det er det største Taxi Selskapet i Stavanger og de er ganske seriøse sånn generelt sett. Jeg skal ta en telefon i morgen - regner med jeg må via regnskapskontoret. Skal først også sjekke med banken.

Skrevet

Tror ikke du kommer så langt med den saken...

Du har vel signert på beløpet? Hvis du har det, blir det samme prinsippet som å legge kortet i baren. Det hjelper ikke å komme å klage dagen derpå.

Har hvertfall selv dårlig erfaring med sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...