Gjest Anonym. Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Hei Jeg er veldig kalvbeint, og da mener jeg veldig også. Har undersøkt litt på nettet, funnet mange bilder av kalvbeinte ol. Og de kan ikke måles ved siden av meg. Og jeg lurer, finnes det noe operasjoner for det? Jeg kan ikke gå i trange jeans, for det ser helt rart ut. Samme med shorts, skjørt, kjole ol. Det å være litt kalvbeint er jo ikke så ille, jeg kunne levd med det. Men det jeg har nå, har begynt å bli et prooblem. Har fått kommentarer på det og. Jeg forhørte meg med legen min, og jeg fikk noen såler som skulle hjelpe meg. For han sa jeg var tverrplatfot (?) og gå måten min hadde noe med å gjøre at jeg var så svært kalvbeint. Men dette har ikke hjulpet. Finner ingenting om operasjoner av kalvbeinhet, så vet dere noe? Veldig glad for svar
Gjest Torben Tejlgaard Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Hei Jeg er veldig kalvbeint, og da mener jeg veldig også. Har undersøkt litt på nettet, funnet mange bilder av kalvbeinte ol. Og de kan ikke måles ved siden av meg. Og jeg lurer, finnes det noe operasjoner for det? Jeg kan ikke gå i trange jeans, for det ser helt rart ut. Samme med shorts, skjørt, kjole ol. Det å være litt kalvbeint er jo ikke så ille, jeg kunne levd med det. Men det jeg har nå, har begynt å bli et prooblem. Har fått kommentarer på det og. Jeg forhørte meg med legen min, og jeg fikk noen såler som skulle hjelpe meg. For han sa jeg var tverrplatfot (?) og gå måten min hadde noe med å gjøre at jeg var så svært kalvbeint. Men dette har ikke hjulpet. Finner ingenting om operasjoner av kalvbeinhet, så vet dere noe? Veldig glad for svar
Gjest Marte Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg var ganske kalvbeint, og det ene benet gikk mer innover enn det andre. Trener hos en fysioterapeut som har hjulpet godt. Føttene er ikke helt rette, men de ser mye bedre ut. Hos meg var hovedproblemet at musklene i hoften ikke fungerte som de skulle. Ble derfor satt til å trene hofterotatorene i slynger, både innover- og utover- rotatorene. Skulle ønske jeg hadde vist om denne muligheten da jeg var yngre. Kanskje jeg kunne unngått en del snubling i egne ben...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå