Gjest missy.. Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 jeg skal gifte meg på nyttårsaften og har enda ikke funnet kjolen. vi har alt det andre i boks.. snakket med en vennine i stad og hun fikk helt hetta da jeg fortalte at jeg ikke har funnet kjolen min enda. så jeg begynner å bli litt småstressa og hvis noen av dere har noen nettsider til inspirasjon så hadde det vært suppert. på forhånd takk =)
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Få Lise Marie Heines (goddess.no) til å sy kjole til deg. Har lest flere tråder om henne her inne før og hun får masse skryt
Gjest lillelinn Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 venninna mi fikk kjole sydd av henne, den ble fin :D du finner nok noe, jeg fant en i første butikk jeg prøvde kjole... jeg hadde sett den i vinduet lenge
Solstrålejenta Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Skal du bestille i salong er du litt sent ute, i og med at de fleste har leveringstid på 3-6 mnd. Hvis du er sånn noenlunde normalstørrelse kan du jo være heldig å finne en kjole i salong som passer som du kan kjøpe der og da Alternativt kjøpe brukt på finn eller få sydd som andre her nevner. Hvis jeg var deg ville jeg iallefall begynt å prøve umiddelbart.
Jade Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg skal begynne å lete 2-3 mnd i forveien. Har ikke noe krav annet enn at den skal være fin og passe, og ikke være kjempedyr. I følge brudesalongen skulle det gå greitt. Hvis jeg var deg, og du har muligheten til å prøve kjole nå, så ville jeg ikke ventet. Men jeg tror ikke det er noe krise enda. Ta en ringerunde til brudesalongene så du ikke gjør noen bomturer.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal begynne å lete 2-3 mnd i forveien. Har ikke noe krav annet enn at den skal være fin og passe, og ikke være kjempedyr. I følge brudesalongen skulle det gå greitt. Hvis jeg var deg, og du har muligheten til å prøve kjole nå, så ville jeg ikke ventet. Men jeg tror ikke det er noe krise enda. Ta en ringerunde til brudesalongene så du ikke gjør noen bomturer. Hvis du skal ha en kjole som må bestilles, er 2-3 mnd alt for sent! I tillegg til leveringstiden fra fabrikkene, bør du regne drøyt en måned på å få kjolen tilpasset også. Jeg bestilte kjolen min 6 mnd før bryllupet, og den var helt klar først to uker før bryllupet, uten at dette var en veldig komplisert eller detaljert kjole.
angara Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Er ikke oktober en typisk salgsmåned i brudebutikkene? De modellene som er på salg, er iallefall alltid i butikken, og trenger ikke bestilles. Jeg ville nok hivd meg rundt nå hvis jeg var deg. Selv skal jeg også gifte meg på denne datoen, og bestilte fra ebay. Da var jeg ganske tidlig ute (ca 5 mnd), slik at jeg ennå hadde tid til å kjøpe en i butikk hvis ebaykjolen var helt tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå