Gjest Gjest_Annika_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg er ei ung jente som har anoreksi. Jeg har vært innlagt et par ganger, sist gang i høst; og da jeg skrev meg ut gikk det ganske bra. Vel. Det gjør det ikke nå lengre, og jeg tror jeg har fått nok - og innsett at jeg trenger hjelp for å komme meg på beina igjen. Så. Spørsmålet mitt er: - Er det noen som har noen gode erfaringer med forskjellige behandlingssteder? For jeg tror ikke jeg vil klare å begynne med rehablitering igjen på egenhånd.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg er ei ung jente som har anoreksi. Jeg har vært innlagt et par ganger, sist gang i høst; og da jeg skrev meg ut gikk det ganske bra. Vel. Det gjør det ikke nå lengre, og jeg tror jeg har fått nok - og innsett at jeg trenger hjelp for å komme meg på beina igjen. Så. Spørsmålet mitt er: - Er det noen som har noen gode erfaringer med forskjellige behandlingssteder? For jeg tror ikke jeg vil klare å begynne med rehablitering igjen på egenhånd. Hei! Hva med Gaustad? Har selv fått plass der i Januar...så har ikke noen erfaring enda, men de driver med gruppeterapi/kunstterapi, man får tilbud om ernæringsfysiolog og også enetimer med psykolog..
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Capio i Fredrikstad! Krever betalingsgaranti fra helseforetaket du tilhører. Såfremt du ikke kan betale det selv, da... Modum Bad (også betalingsgaranti) Rasp på Ullevål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå