Gå til innhold

Tweetie`s dagbok


Tweetie_20

Anbefalte innlegg

Heisan alle sammen :D Dette er min første dagbok..spennende:.

Onsdag 11/6

Jeg sto opp 10:30 og var stuptrøtt..sovna rundt 3 i natt og har sove dårlig de siste dagene.Men klarte allikevel ikke å sove lenger..sukk.

Spiste frukost, ikke noe spennende...2 grovskiver med hvitost,vann og kaffi.Etterpå skar jeg opp fersk ananas og spiste mens jeg satt litt på dataen.Nam!

Koste med min kjære katt og las i Norsk Ukeblad(som mamma hadde kjøpt..)Jeg bor hjemme nå i sommer til jeg har tar over en leilighet i Oslo sammenmed 2 venniner.Ganske kjedlig å være hjemme siden det er umulig å få seg sommerjobb(lite sted..)Men,men...litt kos og da!

Kjørte meg en tur til sentrum-hadde noen få ting å handle...men endte såklar¨t opp med å kjøpe mer.Blandt annet kjøpte jeg masse vannmelo som var billig!!Slurp....og så trengte jeg barberhøvler,hårfjerningskrem og snsiktsmasker(trengte det vel strengt tatt ikke men de var på salg)

Distrè som jeg er klarte jeg å bryte vikeplikta i et kryss..mannen tuta og jeg ble knallrød...var jo så trøtt og forvirra :oops: Jaja...kræsja jo ikke da.

Var innom en helsekostbutikk bar efor å se meg rundt da ekpetrisen kom bort til meg og la ut om den fantastiske jojobaoljen.Den hjelper mot kviser og skader ikke huden, og det hørest jo forlokkende ut.Har tross alt noen kviser som ikke vil vekk.Svei av 200 kr som jeg egentlig ikke kunne bruke,men får håpe den funker.

Kom hjem igjen litt over 3 og klarte ikke å unngå å begynne på melonen..den va så god!!Ble stappmett..ikke helt bra å bli det på melon.Var litt uggen i magen fra før pga. mensen og dette hjalp jo ikke!Au.....Spiste mûsliblanding etterpå for å få sjakk på magen og det hjalp.

Har forresten begynntet nytt liv idag.....i mange år har jeg vært totalt hekta på lihtbrus, men etter å ha lest en skremmende artikkel igår,så har jeg bestemt meg for å slutte!!Sikkert ikke sant alt jeg las, men det skremte ihvertfall meg :cry: Nå er det slutt på Pepsi Max og Solo + ja!Kanskje litt,men ikke halvparten så mye som før..

Nå har jeg sitte foran skjermen en stund og hører¨på mye god musikk..alt fra.pop til rap til metal til rock til country....Nå er det Fenrik Lane med Eager.

Ute er det regn og grått....har tenkt å ta meg en sykkeltur og kanskje gå en tur med en venninne...eller sså vet jeg ikke hva resten av dagen bringer.Skriver mer senere!Snakkes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg altså fortsette!Jeg prøvde den jojobaoljen som jeg kjøpte og huden ble veldig glatt og myk-de røde kvisene ble mindre synlige.Ser bra ut dette her!

Katten min sov på badet mens jeg drev med ansiktspleien og begynnte plutselig å snorke.He,he :P Hun var så søt og uskyldig der hun krøllet seg sammen...

Etterpå kasta jeg meg på sykkelen og sykla en lang tur i nydelig terreng.Kjempefin tur...naturen rundt her er kjempefin..bor på Sunmøre.

Var borte i en time og kom tilbake isted.Skal ta meg en dysj snart og kose meg resten av kvelden.Kanskje det er noe bra på Tv..?Er så stille i huset idag..bra meg og pappa.Søsteren og broren min er på tur og mamma jobber....litt deilig å ha det rolig en dag.

Skal prøve å ikke legge meg for seint idag, det er jeg altfor flink til!Leter etter jobb i Oslo....ikke lett når jeg sitter 60 mil unna gitt!Har søkt på et par, men ser dårlig ut..Hater å lete etter jobb!

Låta som er nå er Elton & Blue med Sorry seems to be the hardest word.Liker den!Driver og laster ned en haug med låter som jeg fant på Kazaaa...

Hmm...lurer på hva jeg skal spise til kveldsmat...suppe eller sjokoladepudding!Kjøpte en sånn lavkalorisjokoladepudding idag....slik at jeg kan kose meg med det uten dårlig samvittighet.Lenge siden sist jeg spiste det...fikk so innmari lyst på sjokolade!Synes jeg fortjener litt siden jeg skal slutte med lightbrus.....det blir hardt,men har ikke fått abstinenser enda.Nå er det jo ikke helt bra med light-sjokoladepudding heller da!Men,men......

Skal ringe en venninne som sliter med litt gutteproblem...må høre hvordan det går med den stakkars jenta!

Da sier jeg takk for idag, tro ikke jeg skriver mer ikveld...Snakkes! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...