Gjest Gjest_Malla_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hei! har et spørsmål..kanskje noen kan hjelpe meg.. har en stor kul øverst på tannkjøttet.. har hatt det ganske lenge nå,har gådd på penselin for og likom"holde betennelsen nede"..men dette hjelper ikkje...legen som har gjidd meg,men han kunne fortsatt ikke si hva kulen kom av............. før var det en tapp/liten kul åppå den store kulen,og ut fra den lille tappen kom det gugg ut avden..den er nå borte,kommer ikke noe ut lenger,men har fått en stor kul i stede... hva kan dette være...??? kan vel ikkje være kreft vel?!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 hei! har et spørsmål..kanskje noen kan hjelpe meg.. har en stor kul øverst på tannkjøttet.. har hatt det ganske lenge nå,har gådd på penselin for og likom"holde betennelsen nede"..men dette hjelper ikkje...legen som har gjidd meg,men han kunne fortsatt ikke si hva kulen kom av............. før var det en tapp/liten kul åppå den store kulen,og ut fra den lille tappen kom det gugg ut avden..den er nå borte,kommer ikke noe ut lenger,men har fått en stor kul i stede... hva kan dette være...??? kan vel ikkje være kreft vel?! Selvsagt kan det være kreft, men sannsynligvis er det ikke det. tannbyll, kanskje kan være tannkjøttet som vokser utover. jeg har etterhvert fått helt humpete tannkjøtt, med store groper og topper. En tannlege hevder det er genetisk. Spør foreldrene dine om de har vært borti liknende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå