Gå til innhold

Dritt lei av disse tulle innlegg

Fremhevede innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet

Må bare nødt å få ut min frustrasjon. Er skikkelig lei av at "gjest" skriver sånne tulle innlegg. Har de helt oppi halsen. Og dumme meg faller for det gang på gang. Klikker meg inn på enkelte innlegg, så etter hvert viser det seg at det bare er tull.

*hyl* :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare en ting du skal gjøre. Du skal le, med mindre det ikke er skadelige ting som står der.

Jeg lager ofte tulletråder. Har bare en grunn, jeg elsker å få folk til å le, og det klarer jeg også her.

Vet ikke hva de andres grunn er da, jeg er jo ikke den eneste.

Skrevet
Da er det bare en ting du skal gjøre. Du skal le, med mindre det ikke er skadelige ting som står der.

Jeg lager ofte tulletråder. Har bare en grunn, jeg elsker å få folk til å le, og det klarer jeg også her.

Vet ikke hva de andres grunn er da, jeg er jo ikke den eneste.

Det er vel du som har det mest morsomt med å lure folk til å tro på de merkeligste historier. Jeg synes det er mer ødeleggende for forumet, folk blir lei.

Finn deg en annen hobby!

Skrevet
Det er vel du som har det mest morsomt med å lure folk til å tro på de merkeligste historier. Jeg synes det er mer ødeleggende for forumet, folk blir lei.

Finn deg en annen hobby!

Si det til de som ler du.

Min humor er harmløs. Jeg lager aldri innlegg ment for å ødelegge, for hverken forum eller andre.

Nå er det nå ei stund siden sist da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...