Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ifølge professor ved University of Minnesota, William Frey, gråter kvinner i gjennomsnitt ca 5,3 ganger i måneden, mens menn gråter ca 1,4 ganger i måneden. Er det virkelig vanlig å gråte så ofte? Hvor ofte gråter du? http://media.www.sacredheartspectrum.com/m...n-1042582.shtml
Gjest Eugene Onegin Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Virker litt mye Hvor ofte gråter jeg....tja jeg har ikke grått siden bestefar døde og det var i 1991 eller 92.. Så 16 eller 17 år siden. Så ofte er det ikke Endret 17. oktober 2008 av Eugene Onegin
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 VCarierer jo, men jeg gråter nok litt lett ja. Så kan godt hende det stemmer. Eller er vel heller 3-4 ganger for min del.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ifølge professor ved University of Minnesota, William Frey, gråter kvinner i gjennomsnitt ca 5,3 ganger i måneden, mens menn gråter ca 1,4 ganger i måneden. Er det virkelig vanlig å gråte så ofte? Hvor ofte gråter du? Det høres ganske vilt ut. Tror det er flere år siden for min del. Men her inne leser man jo at folk gråter feks av å se sex og singelliv på kino, så da er det vel sånne folk som trekker opp snittet At menn gråter 1,4 ganger i måneden har jeg ingen tro på.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 At menn gråter 1,4 ganger i måneden har jeg ingen tro på. Jeg har også lest at 50% av mennene aldri gråter, så det er vel noen som trekker opp snittet veldig.
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er jente og gråter vel 15-20 ganger i måneden.
Lady La-Laa Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg er jente og gråter vel 15-20 ganger i måneden. Du gråter altså ca annenhver dag, det var mye! Håper det går bra med deg Jeg blir nærmest følelsesløs i forhold til deg da. (og i forhold til den påståtte gjenomsnittskvinnen) Tipper jeg gråter et par tre ganger i året... Endret 17. oktober 2008 av Lady La-Laa
lily26 Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Det kommer helt an på. Nå i det siste har jeg grått veldig mye grunnet en vanskelig familiesituasjon og diverse turer inn og ut av sykehus. Andre ganger gråter jeg lite. Det er omgivelsene som har noe å si. Har jeg en dårlig dag kan jeg gråte for filleting som for eksempel at jeg ikke får opp syltetøyglasset. Synes det er godt å gråte ut dersom det er behov for det. Det kan være greit å slippe ut litt føleleser, om ikke til noen andre så til puta eller bamsen.
helenen Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Tror jeg gråter ca. en gang hver 10. dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå