Gå til innhold

Mellom blødninger med Loette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er noen her som går på p pillen loette, og IKKE har opplevd mellom blødninger??

Jeg vet det er ganske vanlig i de første månedene etter å ha begynt med ny p pille. Men etter dette, er dere veldig plaget med mellomblødninger.

Har lest om mange som har fått plager med blødninger av disse pillene. Jeg vet også at bivirkningene ikke er like på alle og alle reagerer forskjellig på de forskjellige pillene. Men bare lurer på om blødningene er noe alle opplever med disse pillene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan kun uttale meg om meg selv, men ja jeg har opplevd mellomblødninger flere ganger med Loette. Jeg var nødt for å skifte merke da de sluttet å produsere Trionetta som jeg aldri opplevde bivirkninger med. Jeg har nå brukt Loette i ca et par år og det hender at jeg opplever mellomblødninger fremdeles, men det er ikke så slitsomt at jeg orker/gidder å bytte p-pille merke en gang til...

Endret av MaiL
Skrevet

Da er jeg en av de heldige! :)

Jeg har en ørbitteliten mellomblødning som varer ca. 1 - 2 timer kanskje en gang annenhver måned. Skjønner nå at jeg er heldig. Men det er veldig varierende fra p-pille merke til p-pille merke.

Jeg skipper også mensen. Bare begynner på nytt brett hver måned.

Skrevet (endret)

Ja vil si du er heldig regndråpe ;)

For om jeg skulle prøve meg på å skippe mensen en gang og begynne rett på nytt brett - da kan jeg regne med å blø en hel måned istedenfor i et par dager :gjeiper: Har skjedd hver gang jeg har forsøkt det..

Endret av MaiL
Skrevet

Takk for svar så fort!

Ok, forstår at dette er et vanlig problem. Hadde tenkt å gå fra microgynon til loette pga. humørsvingninger. Men tror egentlig at jeg bare fortsetter på microgynon. Er ikke sikker på om humørsvingningene kommer fra p pillen heller og de er ikke så gale nå lenger! Så tror jeg bare fortsetter på den vanlige!

Hater mellomblødninger!!!!

Så takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...