Gå til innhold

Rød under nesa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Trenger noen tips! For kanskje to mnd siden var jeg fryktelig forskjøla, og fikk forskjølelses sår under nesa og litt under leppa.. Men det går ikke bort! Har faktisk blitt mye verre! Nå er det en stor rød flekk under hele nesa, og under ca. halve leppa... Føler jeg har prøvd alt, smøre med vanlig krem, smøre med aloe vera, desinfisere, ikke gjøre noe og nå sist fikk jeg tips om å prøve Canesten i tilfelle det var sopp..

Det ble verre etter at jeg var på ferie på en sydhavsøy, hvis det kan ha noe å si..

Noen som har noen "kjerringråd" å gi meg? Har ikke lyst å dra til legen med det... ikke enda i hvertfall.. må vel være NOE som virker??

(og det er forresten ikke uren hud etter kviser, selv om det ser veldig sånn ut.. Har ikke hatt en eneste kvise.. hehe :) )

Takker og bukker for hjelpsomme ideer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt mentholatum, men vet jo ikke om det vil hjelpe for deg når du har prøvd så mye.

Skrevet

Jeg har hat det i 10 år, går ikke vekk. Har vært hos hudlege, ble ikke bedre. Skal til hudlege igjen, håper å få bedre hjelp nå. Mitt klør og bli verre ved kulde og forkjølelse.

Skrevet

Har faktisk prøvd myntholatum...hehe.. Hjalp ikke særlig, hehe.. Huff og huff.. vil ikke ha det for alltid! Har alltid hatt ren hud, så kommer det her og blir så stygt.. Ingen flere som har noen tips? Hehe, begynner å bli desperat.. Men det passer dårlig å dra til legen, igjen, har nettopp vært der for noe annet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...