Gå til innhold

NOka


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å teste ut Noka shake.

Hørte noen på jobb som hadde gådd på dette å erstatta alle måltid unntatt middag med shake...funka godt å de ble full av energi.

Har 5-6 kg jeg vil ha bort + litt ekstra energi hadde ike skadet.

Noen som vil dele erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å teste ut Noka shake.

Hørte noen på jobb som hadde gådd på dette å erstatta alle måltid unntatt middag med shake...funka godt å de ble full av energi.

Har 5-6 kg jeg vil ha bort + litt ekstra energi hadde ike skadet.

Noen som vil dele erfaringer med meg?

Hei

jeg har ikke prøvd Noka, men har du sjekket hjemmesiden deres www.nokadietten.no? Der er det mange tips, og dagbøker som brukere av Noka skriver, der kan du lese litt om deres erfaringer og også kontakte dem direkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonthine

Noka kan sikkert fungere hvis du følger oppskriften til pungt å prikke. Jeg har selv prøvd det, men jeg ble aldri mett av en shake, og spesiellt når man trener er det ikke nok til å holde deg gående.

desverre har det vist seg at diet shakes ødelegger forbrenningen din. Tenk på det, du vil sikkert miste en del vekt i begynnelsen om du lykkes, men uansett hvor hardt du prøver, skal det mye til for å holde den nede. Jo mer du "jojo" slanker deg, jo vanskeligere blir det å gå ned i vekt senere.

Hemmeligheten til å gå ned i vekt, vet du sikkert allerede. ikke ta mer inn, en det som går ut. Forresten kan jeg anbefale å prøve feks. Vegeterianer diett. sunt kosthold, jeg ble dårlig av kjøtt, og bestemte meg for å ligge unna, sammen med litt mosjon hver dag, gikk jeg ned 5 kilo iløpet av en og en halv uke. Desverre har jeg lagt det på meg igjenn nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

froskningen er ganske klar på dette, du legger fort på deg igjen når du tar fort av. Vd Noka får man altfor lite kalorier daglig, så går man ned også går man gjerne ned hvis man greier å holde ut da.. også går kroppen på sparebluss! de tvholder på fettet og når du da skal begynne å spise mer igjen (for det skal du vel) prøver kroppen alt den kan å få opp vekten, noe som resulterer i at man legger på seg alt igjen og gjerne litt til! man blir tykk av jo-jo slanking.. dessuten smaker shakene møkk.. nudlene syns jeg var gode og de spiser jeg forsatt.. hvis jeg skal anbefale noka må det bli å bruke de som mettende mellommåltider når man vil kutte LITT ned på kaloriinntaket.. da får man en treg, men sikker vektnedgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...