Gå til innhold

Vaskepulver i pose

Fremhevede innlegg

Gjest nalle-maja
Skrevet

Hei på dere :) Jeg bruker vaskepulver (til klesvask, ja) og skulle hatt noen innspill på hva som funker som oppbevaring og dosering... Husker at mamma ofte hadde egne f. eks. OMO-bokser og doseringsskjeer. Er det ingen som har det nå? har vurdert en tom isboks, men mangler fremdeles dosering. Hva gjør dere? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av molline
Skrevet

Jeg fikk tilsendt to bokser og måleskjeer fra Lilleborg. Sendte dem en mail og spurte hvor jeg fikk tak på slike bokser, siden jeg ikke kunne finne dem i butikken.

Gjest hyggelig
Skrevet
Jeg fikk tilsendt to bokser og måleskjeer fra Lilleborg. Sendte dem en mail og spurte hvor jeg fikk tak på slike bokser, siden jeg ikke kunne finne dem i butikken.

Det gjorde jeg også :) Fikk akkurat det samme som deg. Synes en pose vaskepulver varer mye lengere nå som man har sånn doseringsskje :)

Gjest nalle-maja
Skrevet

Oi, takk for svar! Jeg ringer i morgen den dag, flaks at det er blenda jeg bruker :fnise:

Skrevet

Tusen takk for tips - slike bokser savner jeg også!

Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøper berre 5 kilospakker med vaskepulver på Fellesskjøpet. Varar i ein evighet!

Skrevet
Kjøper berre 5 kilospakker med vaskepulver på Fellesskjøpet. Varar i ein evighet!

Det gjør vi også, og oppi de eskene følger det med måleskje.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ikkje i dei eg har kjøpt i alle fall! Men brukar et kryddermål i plast.

Skrevet
Ikkje i dei eg har kjøpt i alle fall! Men brukar et kryddermål i plast.

Hm, da husker jeg feil. Hvor kommer måleskjeene mine fra???

Skrevet

Jeg kjøpte en lekker boks på Kremmerhuset. En hvit blikkboks med lokk hvor det står vaskepulver utenpå.

Skrevet
Her må man jo ha brukernavn og passord og å logge inn. Hvordan får man det?

Samme sier jeg, prøvde å gå inn på lilleborg.no, måtte ha brukernavn der også.. Sært.. :klø:

Skrevet

Bruker en sånn skyllemiddelboks jeg :)

Har 2. Så har jeg skrevet på "Farget Tøy" og "Hvit tøy"

Så bruker jeg korka til dosering

Skrevet

Jeg kjøper fem kilos fra Felleskjøpet jeg også - også bruker jeg ei skje fra en Vanishboks som er tom nå. Ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Lilleborg har ikke slike refillbokser lengre, og det var usikkert om de skulle ta inn flere. De satte meg på venteliste, så får jeg se om jeg får boks i posten en eller annen gang..

Gjest _Leela_
Skrevet
Lilleborg har ikke slike refillbokser lengre, og det var usikkert om de skulle ta inn flere. De satte meg på venteliste, så får jeg se om jeg får boks i posten en eller annen gang..

Samme her, men er vi mange som spør så kanskje det dukker opp igjen. Tror jeg skal ta meg en tur i en "ting og tang butikk" og finne noen bokser jeg og så får jeg ta i bruk måleskjeene de lovet å sende meg.

Skrevet

Jeg har fått mine måleskjeer fra butikken. I noen butikker ligger de sammen med vaskepulveret (de er gratis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...