Sandman Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=271801 Som jeg alltid har sagt... Kvinnfolk er gærne... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Helt på sin plass synes jeg............... hvorfor i huleste skulle den dumme (og blonde kanskje) mannen nekte kvinnene sex??? Advarsel herved sendt ut........ si nei til sex med kvinnen din..... og kapysjjj....... no more penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Helt jævlig, synes jeg. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 hvorfor kunne ikke disse dame istede finne en som vil ha sex med dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Mulig dette er en avsporing, 10na, men avataren din gir meg snarere assosiasjoner i retning av "erfaren bruker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Mulig dette er en avsporing' date=' 10na, men avataren din gir meg snarere assosiasjoner i retning av [i']"erfaren bruker" Ja DET var en avsporing Trøff *gobblegobble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2003 hvorfor kunne ikke disse dame istede finne en som vil ha sex med dem da Det virker som du lever i den villfarelse at det er så jævlig mange menn som vil bli utsatt for slike stygge handlinger, som at 4 damer vil ha sex med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #8 Del Skrevet 11. juni 2003 *later som om jeg tar selvkritikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. juni 2003 #9 Del Skrevet 11. juni 2003 *later som om jeg tar selvkritikk* ohhhh jess he's the great preeeeteender....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #10 Del Skrevet 11. juni 2003 *korer* ...ooooooo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 11. juni 2003 #11 Del Skrevet 11. juni 2003 .... preeeeeteeeeending I'm doing well.......OoOo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 11. juni 2003 #12 Del Skrevet 11. juni 2003 Man bør ikke tro alt man leser... Men: mannfolk er treige altså... Tredje gang på to år at dette skjer? Skulle da tro at menn burde skjønt dette nå; ikke nekte sex til kåte kvinnfolk i Uran-området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå