Leanne Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg må oppdatere cven min. Den bhg jeg jobbet i tidligere har fått en ny styrer, på cv'n min står det kari nordmann styrer i barnehage tlf 00000000 mob 0000000000000000 nå er hun ikke lenger styrer, men var jo det når jeg jobbet der. Hun jobber fortsatt i bhg, men som ped leder... Hva skriver jeg i cven da?
Pingting Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det burde ikke være et problem? Bare få frem at hun var leder da du jobbet der. Det har ihvertfall jeg gjort når de tidligere arbeidsstedene mine har fått ny sjef, jeg har da oppført personen som "daværende leder".
Gjest kuli Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det er ikke nødvendig å formalisere referansene dine på en CV. Referansene dine kan du oppgi når du blir spurt om det, og da kan man referere til f.eks "min tidligere sjef", "min tidligere kollega" etc. Personlig oppgir jeg aldri referanser uoppfordret. Både fordi jeg skjermer referansene mine for mange unødvendige samtaler. (Folk som ringer referansene mine før jeg i det hele tatt har vært på intervju...jeg vil ikke at noen skal ta kontakt med mine referanser før jeg selv føler at dette er en jobb jeg vil ha) Dessuten velger jeg blant referansene mine påbakgrunn av hva slags firma som kartlegger meg og hva de er ute etter. Er de f.eks ute etter mine samarbeidsevner etc gir jeg dem flest referanser som gjelder tidligere kollegaer/teammedlemmer. Er det ute etter å prate med mine tidligere sjefer gir jeg dem det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå