Gå til innhold

Skrekkblandet fryd

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis du synes spørsmålet mitt er "gjennomsyret av smålig skryt" har du en virkelighetsoppfatning man ellers kun finner på lukkede avdelinger. Jeg nevner det opplagte ja, men spør egentlig om tips andre måtte ha og som kanskje ikke er like opplagte. Det trenger man heller ikke være atomforsker for å begripe. Nå er ikke du målgruppen min, for dette vet du ikke noe om. Som sagt er dette KVINNEguiden, og her får man ikke pryl for å stille legitime spørsmål. Dine "tilsigende" (?) innlegg burde du poste på et mannsforum for å unngå tyn på KG. Men at DU skal gi MEG tyn her, det blir sørgelig dumt.

Bra jobba? Hvis innleggene dine kan oppfattes på noen som helst annen måte enn desperat kompleksfylte, så er jeg interessert i å høre hva det kunne være.

Du etterspør tips og "tricks", men samtidig nevner du samtlige metoder i åpningsinnlegget ditt for å gjennomføre et samleie best mulig med en penis som tydeligivs egentlig er for stor for deg. Da skjønner ikke jeg hva du fisker etter når du åpenbart allerede sitter på løsningen for "problemet" ditt.

Dette er kvinneguiden, ja, men det betyr ikke at menn skal holde seg unna, eller det skal forekomme forskjellsbehandling på bakgrunn av kjønnene, gjør det vel? Er kvinneguiden et sted hvor (kun) kvinner kan komme å få ros og oppmerksomhet rundt sexlivet sitt, hvor (kun) kvinner skal unngå å få smekk på truten når de oppfører seg som umodne, skrytende småunger? Da misforsto jeg fullstendig, det har du sannelig rett i.

Bare at du nevner komplekser når jeg overhodet ikke har kritisert din smak når det gjelder menn og deres peniser viser hvor liten du er, og hvor vant du er med prinsesse-på-erten behandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje du skal begynne å lese det jeg skriver?

Som voksen kvinne tenner hun på og vurderer å møte og knulle en fyr som legger ut om utstyret sitt i profilen på en nettside. Det er første lavmål, etter min mening.

Så kommer hun hit for å skryte av det... Lavmål nummer to.

Men, det jeg reagerer på er at alle ønsker henne lykke til på veien, spør om hvor stor han er og oppfører seg som om det er den naturligste ting i verden, for det hadde aldri skjedd om situasjonen var omvendt, jmfr mitt først innlegg. Da hadde man nemlig fått høre en regle av en annen verden, for det er jo skitne mannetanker og mannsjåvinisme!

Så enten får du være enig i at det er en barnslig og lavmålt oppførsel av TS, eller så får du innrømme at jentene her på KG ikke er det hakk bedre enn den gjennomsnittlige mekk-arbeider i lunsjen på pauserommet.

Så det så!

Vet du, jeg leser hva du skriver og har intent behov for å lese det på nytt, jeg er bare uenig med deg. Eller du mener noe annet en hva jeg oppfatter av hva du sier, men har tanken slått deg at det ikke nødvendigvis er min feil? ;)

Jeg er totalt uenig med deg i at det er lavmål å ønske å knulle en fyr pga størrelsen på pikken, hver sin smak er min mening om det!

Og jeg er absolutt enig med deg, i at det er lavmål dersom kvinnene her på kg hadde fordømt deg om du ønsket å knulle ei dame pga puppestørrelsen, når hun selv var minst like opptatt av puppene sine som deg.

Er også uenig med deg i at det er lavmål å fortelle her inne om hva hun ønsker, det er lettere å gjøre det her en andre steder, nettop pga holdninger som dine.

og jeg "får bare" ikke noe, jeg mener akkurat som jeg vil, selv om du ikke skjønner hva jeg skriver eller fatter at det går an å være både enig og uenig med deg.

er helt uenig i at ts er lavmåls, men er igrunnen enig i at kvinnfolk (både på kg og ellers) ikke er ett hakk bedre en den gjennomsnittlige mekk-arbeider i lunsjen på pauserommet

Aline vet ikke engang hva jeg snakker om.

joda, det gjør aline, hun er bare ikke enig med deg på alle punkter. Og du skjønner ikke at hun kan være uenig med deg på noen områder og enig med deg på andre. ;)

Skrevet
Jeg er totalt uenig med deg i at det er lavmål å ønske å knulle en fyr pga størrelsen på pikken, hver sin smak er min mening om det!

Det har jeg aldri sagt aline, les om at!

Og jeg er absolutt enig med deg, i at det er lavmål dersom kvinnene her på kg hadde fordømt deg om du ønsket å knulle ei dame pga puppestørrelsen, når hun selv var minst like opptatt av puppene sine som deg.

Ja, selvsagt, men saken er vel heller at hadde en mann skrevet et innlegg på kg (eller hvor som helst ellers hvor det er kvinner til stede), om at han traff en snerten liten jente på nett med de største puppene han har sett og ei mus som kan knekke saltstenger, fulgt av noen enkle spørsmål som han selv vet svaret på - og selv svarer på, så hadde responsen vært en helt annen. Da hadde han fått høre det.

Men hvilke holdninger er det du sikter til? At det er smålig å skryte av sexlivet sitt? Hadde hun nå bare fortalt hva hun drev på med, i stedet for å formulere innlegget som en slags klara-klok forespørsel, så skulle jeg kanskje holdt meg til en "javel, fint for deg"-kommentar - det er jo en gjenganger fra kvinnesiden når det er menn som bretter ut. Men her måtte jeg altså bare reagere, dette er for barnslig til å slippe unna med.

Jeg har foresten aldri skrytt av mitt eget sexliv og fått pryl for det, og så blitt sur for det eller noe sånt. Jeg lar menn få høre det så vel som kvinner, og dette dreier seg om hvor lett man slipper unna som kvinne blandt kvinner.

Skrevet
Det har jeg aldri sagt aline, les om at!

Ja, selvsagt, men saken er vel heller at hadde en mann skrevet et innlegg på kg (eller hvor som helst ellers hvor det er kvinner til stede), om at han traff en snerten liten jente på nett med de største puppene han har sett og ei mus som kan knekke saltstenger, fulgt av noen enkle spørsmål som han selv vet svaret på - og selv svarer på, så hadde responsen vært en helt annen. Da hadde han fått høre det.

Men hvilke holdninger er det du sikter til? At det er smålig å skryte av sexlivet sitt? Hadde hun nå bare fortalt hva hun drev på med, i stedet for å formulere innlegget som en slags klara-klok forespørsel, så skulle jeg kanskje holdt meg til en "javel, fint for deg"-kommentar - det er jo en gjenganger fra kvinnesiden når det er menn som bretter ut. Men her måtte jeg altså bare reagere, dette er for barnslig til å slippe unna med.

Jeg har foresten aldri skrytt av mitt eget sexliv og fått pryl for det, og så blitt sur for det eller noe sånt. Jeg lar menn få høre det så vel som kvinner, og dette dreier seg om hvor lett man slipper unna som kvinne blandt kvinner.

jeg tror vi bare missforstår hverandre uansett hvor mange ganger du sier ditt og jeg sier mitt, så jeg dropper å si mitt enda en gang.

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Nå har jeg vært på to dater med denne mannen. Den første for å bli kjent og tross en viss nervøsitet gikk det bra. Han er like sympatisk IRL som på mail og har et behagelig vesen. Dette var forrige torsdag. Av forskjellige årsaker møttes vi ikke igjen før sist helg, og det ble kanskje ikke den største suksessen.... Selvfølgelig var det spennende, jeg hadde sommerfugler i magen. Og han har et utrolig flott og imponerende lem, men kanskje i største laget. Jeg turde rett og slett ikke ta ham helt inn, det gjorde for vondt. Kan hende klarte jeg ikke å slappe godt nok av. Problemet er hodet, som er digert. Det gjorde svært vondt når det presset seg inn, så jeg måtte avbryte allerede der. Må tilføye at jeg har lav smerteterskel. Vi gjorde tre forsøk, og jeg var dødskåt, våt og innsmurt (han også, innsmurt da). Jeg må si jeg er usikker på om dette går, men vi skal møtes igjen. Men ellers var det en opplevelse å utforske en så svær stake, det må jeg si! Vi er i gang, og jeg håper å "fullbyrde" daten så snart som mulig.

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
Kanskje du skal begynne å lese det jeg skriver?

Som voksen kvinne tenner hun på og vurderer å møte og knulle en fyr som legger ut om utstyret sitt i profilen på en nettside. Det er første lavmål, etter min mening.

Så kommer hun hit for å skryte av det... Lavmål nummer to.

Men, det jeg reagerer på er at alle ønsker henne lykke til på veien, spør om hvor stor han er og oppfører seg som om det er den naturligste ting i verden, for det hadde aldri skjedd om situasjonen var omvendt, jmfr mitt først innlegg. Da hadde man nemlig fått høre en regle av en annen verden, for det er jo skitne mannetanker og mannsjåvinisme!

Så enten får du være enig i at det er en barnslig og lavmålt oppførsel av TS, eller så får du innrømme at jentene her på KG ikke er det hakk bedre enn den gjennomsnittlige mekk-arbeider i lunsjen på pauserommet.

Så det så!

lille venn, du e på et kvinneforum ikke et manneforum, finn deg det så kan du få alle de svarene du vil og slippe å bli kalt mannsjåvinist ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...