Sheba Skrevet 11. juni 2003 #21 Skrevet 11. juni 2003 Salma - jeg er definitivt med - og foppal på puben med et par skummende halve med hank på - og gode venner av begge kjønn er noe av det beste jeg kan tenke meg! Jeg var i København i helgen, det var kulere å være norsk der i dagene før kampen enn etter, for å si det sånn... Tror at Sembs menn virkelig skal få slite i dag, jeg håper det beste, men frykter det værste... Hadde jo vært moro å kunne legge neste års ferie til Portugal, ikke sant? Heia Norge, og ha en fortsatt Enga dag! Vi får håpe det går vår vei ikveld.
Salt Skrevet 11. juni 2003 #22 Skrevet 11. juni 2003 Til og med jeg planlegger å se denne kampen, og det sier ikke så rent lite!! Det er alltid jeg som ikke gidder å bli med på stadion...fotball har jeg aldri interessert meg for, men akkurat denne må jeg se!
Redhead Skrevet 11. juni 2003 #23 Skrevet 11. juni 2003 Ingen kamp på tv'en "min" i kveld! *Jager mannen min ned i kjellerstua* (så slem er jeg 8) )
Lucky! Skrevet 11. juni 2003 #24 Skrevet 11. juni 2003 Bare en ting å si: Heia Etter velfortjent tap mot Danmark på fredag er gutta tente og klare igjen! Håper og tror de vinner denne kampen! Helt enig med deg sadman i at det må gå bra når det er det er go'gutta i NrK som skal kommentere kampen! GO Koz..
Malou Skrevet 11. juni 2003 #26 Skrevet 11. juni 2003 Det var da utrolig... At en gjeng godt (noen vil kanskje si over-) betalte mannfolk ikke kan klare å trille en ball inn i en mål da!!! Må få straffe for å score tydeligvis. Hrmf... Jennifer
Sisilie Skrevet 11. juni 2003 #27 Skrevet 11. juni 2003 :hoppe:" FRÅDDIEN"- juhu!!! Ps.- Hva slags dame er det du har fått på avataren,Sandman...ehm. "Snåtti goffi, miss Sofi"?
Olse Skrevet 12. juni 2003 #28 Skrevet 12. juni 2003 Salma- det var ikke meningen å kalle oss "galt kjønn" iden forstand. Men det er vel kanskje ikke i tvil at vi er i et sterkt mindretall når det gjelder interessen for fotball. Og det er ikke alle menn som tror at vi damer kan ha interesse-/og peiling på fotball. Men hjemme er det omvendt. Jeg drar ilag med andre kamerater til stadion for min kjære vil IKKE se fotball. Kanskje til nød en landskamp.
Sandman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #29 Skrevet 12. juni 2003 :hoppe:" FRÅDDIEN"- juhu!!! Ps.- Hva slags dame er det du har fått på avataren,Sandman...ehm. "Snåtti goffi, miss Sofi"? DAME...? Kan ikke en mann skaffe seg en ny parykk og litt fargerike klær, uten å bli kalt dame? :evil:
Sisilie Skrevet 12. juni 2003 #30 Skrevet 12. juni 2003 Joa *knis-fnis*... Trodde det var den nye hushjelpen din, men så feil kan man ta..... :blunke:
Gjest salma Skrevet 12. juni 2003 #31 Skrevet 12. juni 2003 Salma- det var ikke meningen å kalle oss "galt kjønn" iden forstand. Hehe, driter vel i hva som er "galt kjønn" vel, så lenge det er fleksibelt hvilket kjønn som er "galt", og så lenge vi kan drikke øl og se fotball *innlemmer Olse i klubben* salma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå