Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norge-Romania på Ullevål i viktig EM-kval i kveld. Vet ikke hvor interessert dere er, jenter, men nå står det mye på spill... Noen har en gang sagt: "Fotball gjelder da ikke liv eller død....det er da mye viktigere enn som så..."

Etter den elendige kampen mot Danmark på lørdag, og at Romania slo Bosnia, så er denne kampen vinn eller forsvinn..

Endelig er det trauste, ressurssterke NRK som overfører, med Scheie, Drillo, Graff og Fjørtoft...

...de nissene som kommenterte for TV3 på lørdag, var sannsynligvis årsaken til at vi tapte kampen... :ler:

Med 4-4-2, og Flo/Carew på topp, så vinner vi i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal opera-sangeren stå i mål?? :lol:

Skrevet
Skal opera-sangeren stå i mål?? :lol:

Espen Johnsen hadde visst gjort en mega-figur på treningen i går...

...Opera-sanger'n skulle hatt tett hjørne ved nærmeste stolpe på lørdag... men Danmark vant jo ganske fortjent da...

Skrevet

Ok, så det er ikke helt avgjort enda da,skjønner jeg. -Hvem som skal synge arie i buret....... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt tips til laget er at de passer på å score flere mål enn Romania. Da tror jeg jaggu det blir seier!

:ler:

Skrevet

Tror en eller annen må ha noe imot meg............ :cry:

På lørdag var vi på låvefest med veldig liten stemning for å se kampen først, og i kveld skal jeg ut og spise middag med jobben.

Begge deler er jo veldig hyggelig, men det hadde vært enda hyggeligere hvis det ikke var landskamp samtidig. :(

Skrevet

er det bare jeg som ikke er bitt av fotball basillen. norge danmark sto på i bakgrunnen, så jeg fikk med meg at vi tapte.skal jobbe i kveld, blir nok ikke så mange timer,men skal da jobbe litt. jeg er veldig sikker på at jeg får vite resultatet på denne kampen selvom jeg ikke ser den.

så da kan jeg med go samvittighet gjøre andre ting i kveld. landslaget er neppe avhengig av meg for og vinne.

Skrevet

Jeg er heller ingen fotballentusiast, men har fått med meg at vi tapte forDanmark. Får vel alikevel holde tomlene for at det går mot seier denne gangen! Lykke til, Norge! :wink:

Skrevet

Fotball = Kjedelig

-Men gubben følger ivrig med..

Skrevet

Har ikke NRK jeg, så hvis ikke dansk TV sender kampen, så blir det nok ikke noen fotballkamp på meg i kveld. Har jo muligheten til å følge Nettavisen eller nettradio, men det blir likssom ikke helt det samme.

Etter den tamme forestillingen i Parken på lørdag, håper jeg vi får se et landslag som vinner i dag, og ikke minst gjør det fotball i bunn og grunn går ut på, skårer mål.

Jennifer

Skrevet
Fotball = Kjedelig

...men du har ihvertfall klart å rappe et par fotballer, ser jeg... :ler:

Skrevet

Ja jeg er interessert i fotball. Og selvfølgelig skal jeg se kamp i kveld!!!!!!!!

Fotball er som sagt viktigere enn det meste!!!!!!

Hilsen en Ham-Kam og Norge fan!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det siste utsagnet støtter jeg meg til!

:)

Gjest salma
Skrevet

Fotball i kveld, ja!

Lørdag gikk jeg med faderen og broderen ut og drakk maaasse øl til kampen (jada, man KAN ta med faren sin på sånt om han er frisk nok...). Da tapte vi. Buhu... :grine:

I kveld skal jeg sitte alene og drikke pittelitt øl til kampen. Kanskje det hjelper? :wink:

(...etter fotballinteressen innpå her å dømme har jeg feil kjønn... :( )

salma

Skrevet

Hei Salma. Kanskje vi skal starte en egen liten "gruppe", vi få som liker fotball og er av "galt" kjønn!

Skrevet

Vel....så spennende er det ikke da, for dette laget med pengesterke unge menn er OFF-Season-pregede for lenge siden!

Ting har endret seg føler jeg, ingen penger ingen innsats.

Bare se på de som vil ha seg FRABEDT å stille med flagget på brystet..hadde vært en umulighet for noen få år siden..

(les: før fotballen ble pengegalskap og ennå var en idrett med sjel)

Og hva sitter vi tilskuere igjen med? Ingenting..pengene har kvalt interessen, spenningen og sjelen i fotballen.

drible-zloty

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil være med i den gruppa isåfall.

:D

Skrevet
Hei Salma. Kanskje vi skal starte en egen liten "gruppe"' date=' vi få som liker fotball og er av "galt" kjønn![/quote']

Jeg vil være med i klubben deres!

Gleder meg til kampen, jeg! :D

Skrevet
Vel....så spennende er det ikke da, for dette laget med pengesterke unge menn er OFF-Season-pregede for lenge siden!

Ting har endret seg føler jeg, ingen penger ingen innsats.

Bare se på de som vil ha seg FRABEDT å stille med flagget på brystet..hadde vært en umulighet for noen få år siden..

(les: før fotballen ble pengegalskap og ennå var en idrett med sjel)

Og hva sitter vi tilskuere igjen med? Ingenting..pengene har kvalt interessen, spenningen og sjelen i fotballen.

drible-zloty

Denne kan ikke stå ubesvart... :P

Spillerne på landslaget er profesjonelle underholdningsartister, både med flagget på brystet, og i sine respektive klubber, og det finns et marked, en målgruppe, som er villig til å betale for den underholdningen de byr på. Mer eller mindre, ut fra hva de presterer.

Akkurat som i artistlivet forøvrig, og forøvrig ellers i arbeidslivet.

Mener du at det norske landslaget burde bestå av 4.div-spillere...? :o

Syns du det er for ille at f eks Øyvind Blunck tjener penger på det han presterer, til tross for at noen andre i hans "idrett" driver en amatørrevy i f eks Holmestrand, uten betaling? :roll:

Gjest salma
Skrevet

Jeg er med i klubben! :hoppe:

Men kan det være fleksibelt hva som er "galt kjønn"? Merkelig nok syns jeg fotball passer godt sammen med begge kjønn på en koselig pub og en halvliter på bordet (og noen fler innabords :wink: )

salma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...