Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest mariaja
Skrevet

Hei

Jeg har så lyst å bli med å synge i kor! Men der jeg bodde før var det kunn kristne kor, og det er jeg ikke interessert i. Nå studerer jeg i Bergen, og har veldig lyst å være med i et kor, ikke noe kjempeseriøst, men mer for gøy. Jeg har ikke fantastisk sangstemme, helt midt på treet, men syns det er så fantastisk gøy å synge. Spesielt nå når vi nærmer oss julen, da er det så mange flotte sanger man kan synge.

Kan gjerne være et "studentkor". Men det som jeg vet om her, var altfor seriøse for min smak, så flink er jeg ikke.. :P

Har dere peiling? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest mariaja
Skrevet

Ingen som har peiling? :tristbla: Det er ikke det at jeg ikke har prøvd å søke på nette altså :goodbye: Men fant liksom ikke noe der heller..

Hjeelp..? :lete:

Skrevet

Alle-kan-synge-koret? Det finnes iallefall i min hjemby, der kan alle som ønsker det, være med , uansett stemme. :)

Gjest annen gjest
Skrevet

...det er ikke "Jeg kan ikke synge-koret" du mener da, gjest? :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Hei

Jeg har så lyst å bli med å synge i kor! Men der jeg bodde før var det kunn kristne kor, og det er jeg ikke interessert i. Nå studerer jeg i Bergen, og har veldig lyst å være med i et kor, ikke noe kjempeseriøst, men mer for gøy. Jeg har ikke fantastisk sangstemme, helt midt på treet, men syns det er så fantastisk gøy å synge. Spesielt nå når vi nærmer oss julen, da er det så mange flotte sanger man kan synge.

Kan gjerne være et "studentkor". Men det som jeg vet om her, var altfor seriøse for min smak, så flink er jeg ikke.. :P

Du er hjertelig velkommen i jusskoret Culpa! Vi er studentkoret på juridisk fakultet, men har åpen adgang for andre syngende studenter. I desember har vi en julekonsert med mange fine julesanger, noen spreke sanger som f.eks. Barbie girl og skikkelig god julestemning. Vi øver i ansattes kantini på Juridisk fakultet hver onsdag kl. 1800-2000, bare spør noen på fakultetet hvor kantinen er. Håper å se deg!

• 3 uker senere...
Skrevet
Hei

Sjekk på linken her til norges korforbund. Det anbefales og være med i kor. Jeg pleier også ofte og være med på seminarene til Prots - det er en stor opplevelse!!!

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Synnøve Jan
Skrevet

Jeg har også lyst til å være med i kor. Skal vi starteet sammen? Vi kan kalle oss power girls for feminister. Vi slåss for vold mot menn og større diloer da?

Skrevet

Hvis noen har lyst til å være med i et kor, annbefaler jeg sterkt å være med i www.oslofagottkor.no Hvem som helst kan være med, og vi som er med er kjempegøye og koslige. Så gå på siden vår å se :)

Skrevet
Hvis noen har lyst til å være med i et kor, annbefaler jeg sterkt å være med i www.oslofagottkor.no Hvem som helst kan være med, og vi som er med er kjempegøye og koslige. Så gå på siden vår å se :)

Nå er jo trådstarter kvinne og bor i Bergen, så det blir kanskje litt feil å anbefale et mannskor i Oslo?

Skrevet
Jeg har også lyst til å være med i kor. Skal vi starteet sammen? Vi kan kalle oss power girls for feminister. Vi slåss for vold mot menn og større diloer da?

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...