Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 “I don’t know why my target is 1,000lbs – it’s just the weight I believe I was born to be.” - Donna Simpson link Jeg er målløs.
Gjest Mea Culpa Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Sprøtt ... Og det der er jeg med på å støtte(bor og jobber i UK)!
Gjest Miley Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Håper hun har tenkt å betale sine egne legeregninger.
Gjest StockDama Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Nesten som å offentlig se på noen ta selvmord..
Meaty Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Det var en dokumentar om henne på svensk TV3 for en times tid siden. Jeg orket ikke se hele, jeg synes det var for sykt. (Har ikke sjekket linken til TS.) Det er ikke overvekten i seg selv som er skremmende, selv om det er ille nok, nei det er det at hun VIL være sånn, selv om hun knapt kunne gå nå så ønsket hun å bli enda større. Hun har to barn, den yngste bare halvannet år og hun klarte ikke å ta seg av henne, nei det måtte storebror på 12 år gjøre! Han lagde mat også, så mor kunne legge på seg mer. Og faren til barna virket helt skrudd i hodet, han nærmest satt og matet henne med fetende mat og skrøt hver gang hun hadde fått en ny valke. Han tok nakenbilder av henne som han kunne legge ut på nettet sånn at andre kunne beundre kona hans. Lurer på hvor lenge de ungene blir værende i familien.
Meaty Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Sprøtt ... Og det der er jeg med på å støtte(bor og jobber i UK)! Dama er amerikansk.... Selvfølgelig, hadde jeg nær sagt.
Bellatrix Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Nesten som å offentlig se på noen ta selvmord.. Tenkte det samme. Hvis en anorektiker absloutt ikke spiser blir hun tvangsinnlagt og tvangsforet, kan man gjøre det samme med en dame som dette? Legge henne inn og nekte henne store mengder mat? Jeg ser for meg at hun kommer til å dø før hun når målet sitt.
Bellatrix Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Hun har to barn, den yngste bare halvannet år og hun klarte ikke å ta seg av henne, nei det måtte storebror på 12 år gjøre! Han lagde mat også, så mor kunne legge på seg mer. Jeg håper de har et godt barnevern der borte og at disse barna får hjelp, for dette er i høyeste grad omsorgssvikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå