Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 En åpnet boks med kattemat som har litt surret plastfolie over seg (ikke helt dekkende) kan smitte fæl smak over til andre ting i kjøleskapet ja? Som f.eks en uåpnet yoghurt...
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Da mener jeg liten yoghurt med papirlokk, ikke yoghurt med lokk som er typisk for rømmeboks f.eks...
Gjest Miley Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det tviler jeg på. Om den lukter så jævlig er den gammel og skal ikke gis til katten.
Gjest ts Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Åå.. Hva kan være i veien med yoghurten da tro? Kattematen lukter helt vanlig, ikke lenge siden den ble åpnet.
Weleda Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje youghurten har gått ut på dato...?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje youghurten har gått ut på dato...? Kanskje det er katte-yoghurt
Fluffie Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Har aldri merket at kattematen har satt smak paa noe annet, vi pleide ikke dekke til boksen ordentlig engang og det gikk helt fint det.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke lokk på kattematen når jeg har den i kjøleskapet og dne har aldri smittet noen smak over på andre ting. Det er andre ting som heller burde gjort det men jeg har hvertfall ikke opplevd at mat smitter smak/lukt over på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Melkeprodukter tar jo til seg smak/lukt utrolig lett. Jeg tror nok det kan skje..
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg synes i hvert fall lukten av kattemat sprer seg i hele kjøleskapet, og det er ikke særlig behagelig. I stedet for plastfolie har jeg et sånn plastlokk som passer til boksen. Det fås sikkert i matbutikken, hvis ikke, kontakt Whiskas & co og be om å få det tilsendt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Er det vanlig å ha kattemat i kjøleskapet..? Da jeg hadde katter kjøpte jeg små bokser med mat. De tok en på deling, og boksen ble kastet. Tror ikke kattemat holder så lenge...
LukaFrost Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 Foreldrene mine kjøper stor boks med kattemat. Den tar det noen dager før kattene spiser opp. Som du sier så holder den ikke så lenge når den er åpnet. Derfor bør den inn i kjøleskapet. Hadde ikke trodd at det var så uvanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå