Gå til innhold

Kan dette være vanlig? (Søvn)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ifølge kjæresten min våkner jeg nesten hver morgen med å sprette opp i sittende stilling med et "hikst" og noen ganger et lite hyl, og idag hadde jeg sagt "nei!".

Jeg husker ikke dette. Av og til har jeg tatt meg selv i å gjøre det, som når jeg har hylt siden det er så høylytt, men vanligvis blir jeg overrasket når han sier hva som skjer.

Lurer på om det er stress eller bekymringer, er 20 år og har studier, jobb og økonomi å tenke på, men det har vel alle? Men dette har pågått i mange måneder. Jeg vil påstå at jeg har det kjempefint, men en kveld for ikke så lenge siden begynte jeg bare å gråte uten spesiell grunn, det var liksom bare godt.

Lurer på om det er kroppen min som merker noe som jeg ikke merker selv, føler meg ikke spesielt stresset eller bekymret. Andre som har det sånn? Eller har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hadde du hatt problemer hadde du merket det selv. Ingen grunn til bekymring her tror jeg.

Skrevet

Er bare en reaksjon på noe du har drømt. Som regel husker vi ikke alle drømmene våre, det har med hvor man er i søvn-syklusen. Så lenge du får nok søvn er det ikke noe å bekymre seg for.

Det at du gråter kan komme av andre ting, trenger ikke ha noe med søvn å gjøre.

Skrevet

ganske vanlig. kjenner flere som snakker/hopper/skriker/går i søvne. :Nikke:

Skrevet

Hender at jeg våkner på den måten ja - lager så mye bråk i drømme at jeg vekker meg selv. Skjer mer sjelden hvis jeg sover alene, mer ofte hvis jeg ikke sover alene og/eller på andre steder enn hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...