Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Jeg veide 61 kg.Men plutselig økte vekten med4-5 kg uten at jeg har gjort noe!Om annet har jeg spist mindre i det siste...Er dette normalt?? Jeg forstår 1-2 kg,men SÅ mye er jo rart?Jeg bare spør jeg da,har ikke peiling på sånt.Får fullstendig noia her jeg,takler ikke å legge på meg..
Sekretæren Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor mye mindre har du spist og hva har du utelatt i kosten?
Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 For å være helt ærlig har dette med mat vært et problem lenge.Har gått i snart to år og spist minst mulig.Derfor er det veldig tungt når dette plutselig skjer uten grunn.
Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Er ikke noe mer av en ting og mindre av annet heller...
Ida* Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Da er det kanskje forbrenningen din som har blitt lavere?
Gjest Catwoman Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Kanskje vært i mindre aktivitet? Og selv om du har spist mindre kan det kanskje være at det du har spist er mer kaloririkt?
Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Nope,ikke det heller...og de 5 kg kom bare i løpet av noen dager!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Kan det være at du har spist mye salt? Det binder væske som bare det og vekta viser et høyere tall selv om dette ikke er en fettøkning.
Gjest Elfrida Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 ...og de 5 kg kom bare i løpet av noen dager!Tror ikke det går an å legge på seg 5 kilo fett eller muskler på noen få dager. Dette er nok væske, men det var mye da... :klø:
Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Vet!!Synes det er kjempepussig.....Mensen har jeg ikke,for jeg går på cerazette(den gjør at jeg ikke får den...)Tusen takk for alle svar! Får bare jobbe for å få det bort igjen.Men som sagt,det må være mye væske. Er ikke mulig å LEGGE på seg så mange kg i fett på noen få dager... Sukk.....
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Heisann! Kan det ha med når på døgnet etc du har veid deg? En dag jeg skulle teste den teorien veide jeg fem kg mer på kvelden enn morgenen, uten at jeg hadde spist mer enn vanlig eller noe sånt. Lurte på om det var feil med den digitale vekten, jeg da... Aner ikke hvorfor det ble sånn, det føltes ikke akkurat på kroppen som om jeg la på meg heller. Dagen etter var jeg også tilbake til "normalen" min... Er det noen annen måte enn kun med vekt du måler? Altså, bruker du målebånd ellernoe sånt? Er det en gammel badevekt du bruker, kan den jo kanskje ha gått i stykker? Lykke til da, iallefall
Gjest Bolledeig Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Mange muligheter her -mer mat i magen mens man veier seg enn vanlig -væske i kroppen (kommer ofte av mye karbs/salt eller hormoner) -da du veide deg sist var du veldig tom i magen/dehydrert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå