Gjest Tinkivinki Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen som vet om en side der jeg kan bestille Maggie Sottero fra utlandet? Må være en seriøs side, og som er litt rimeligere i pris en i Norge. Hjelp meg!!!!!!!!!
Gjest LindaKristin Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Jeg har ikke sett noen sider bortsett fra ebay desverre.....Men der kan du finne mange av modellene da!Lykke til
Solstrålejenta Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 I følge Maggie Sottero sine egne websider anbefaler de ikke å kjøpe over nett ved fare for å motta en kopi. Utfra hva jeg forstår skal alle kjolene deres være i salong, med unntak av de som selger brukt da selvfølgelig... Lykke til!
@laide^ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Jeg har bestilt kjolen her: http://www.thebridalshop.com/ De selger orginalkjolene, de bestiller de hos maggie. Men til en mye billigere pris. Du får med ett bevis på at det er den orginale kjolen også får du med en kjolebag. Jeg bestilte min på mandag og får kjolen i januar Dette er mye billigere enn å kjøpe i brudesalong her i Norge, viss eg regner med frakt, tollavgiften og momsen så blir totaltprisen forsatt halv pris av det den koster ny i Norge!! Derfor ville jeg mye heller kjøpe en helt ny kjole enn å betale det samme for en brukt her i norge. Lykke til! =)
Gjest Tinkivinki Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 På den siden the bridal shop så står det Pick a Length og alternativene er 3fs length og 3FL length. hva menes med det??
@laide^ Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Viss du velger standard lenge får du kjolen i lengden 5''8 eller 9 , så kan du velge om du vil ha den 3 inches kortere eller lengre. (Tror det er inches)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå