Theolina Skrevet 5. desember 2003 #61 Skrevet 5. desember 2003 Rosa Bleie er faktisk sant. Men lurer på om hun skriver etternavnet Blæje. Er vanlig etternavn hjemme. Min far kjemmer henne :) Ellers er jo Leif-Per vanlig hjemme, men det kjenner vel de fleste til etterhvert. Litt morsomt er det iallefall at min tante heter Hildegunn (har 4 små barn) og naboen heter Leif-Per Og i tillegg er dette i samme byda som vår kjære Hildegunn & Leif-Per er i fra Kjenner forresten en Leif-per til.. En nabo heter Jannicke Rosita og ble kalt Jannicke rosin. Den gamle Lege Salvestad er jo også morsom Kommer ikke på flere..
Sofia Skrevet 5. desember 2003 #62 Skrevet 5. desember 2003 Onkelen til venninna mi heter Kurt-Leif. Det synes jeg er et av de verste..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. desember 2003 #63 Skrevet 8. desember 2003 Samuel Åge er ikke helt borte det heller.
philippa starck Skrevet 8. desember 2003 #64 Skrevet 8. desember 2003 . Det var stort oppslag i lokalavisa da "Vidar" Saur tok Dino som mellomnavn. (Husker ikke fornavnet. . Har ledd i en halv time av Vidar Dino Saur!!
tammi Skrevet 8. desember 2003 #65 Skrevet 8. desember 2003 Jacob Steve er ikke helt borte Uttales på norsk, ikke engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå