Anglofil Skrevet 2. desember 2003 #41 Skrevet 2. desember 2003 Min pappas tannlege,når han var liten,het dr.Røskeland. Eller en onkel av meg som hadde en i klassen om het Stein Balle.Men morsomt ble når lærerene leste opp navnet med etternavnet først,Balle,Stein......!!! Klemz...
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #42 Skrevet 2. desember 2003 Iselin Snøfugl og Michelle Cecilie Hansen, eller Chanè Strandmann.....
Sandra Skrevet 2. desember 2003 #43 Skrevet 2. desember 2003 Hehe når jeg så denne tråden tenkte jeg at jeg måtte vise dere disse jeg fant på en side. De er ikke norske, men om de skulle flyttet til Norge tror jeg mange ville ledd.. Bla Dr. Bernhard Rumpe.. http://www.freedaag.no/showjokesbydate.php...date=2003-11-21 .. navnene finner du litt lenger ned på siden..
philippa starck Skrevet 2. desember 2003 #44 Skrevet 2. desember 2003 Har hørt at det for noen år siden var en familie som bare fikk gutter. Da den syvende gutten kom til verden, var de opprådde for navn, og stakkaren ble hetende Syvmann! Enda flere kom til, og i telefonkatalogen for Bergen er det en som står oppført som Timann Askvik!!
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #45 Skrevet 2. desember 2003 Synes Johnny Atle ligner noe jeg da.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2003 #47 Skrevet 2. desember 2003 Har hørt at det for noen år siden var en familie som bare fikk gutter. Da den syvende gutten kom til verden' date=' var de opprådde for navn, og stakkaren ble hetende Syvmann! Enda flere kom til, og i telefonkatalogen for Bergen er det en som står oppført som Timann Askvik!![/quote'] Kjenner Timann han er nummer ti i søskenflokken. Alle guttene har "nummer" til navn einar, tobias osv.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. desember 2003 #48 Skrevet 2. desember 2003 Fortsatt ingen som slår Kåre Beate og Bob Kåre. Hva med politimesteren som het Gatevold da? Og den nye som heter Killengren? Det er noen som bytter navn for å passe til yrket sitt, Gullsmed Gullhagen på Gjøvik f.eks. Den dagen jeg blir gal og melder meg inn i Vigrid, skal jeg skifte navn til Nina Zist. Nina Ona er også et gøyalt navn, i hvert fall når det leses med etternavnet først.
Gjest lekebøll Skrevet 2. desember 2003 #49 Skrevet 2. desember 2003 Jeg synes det er litt kult å hete Margel når du er kiropraktor...
jomfru74 Skrevet 2. desember 2003 #51 Skrevet 2. desember 2003 eller hva med psykiater Kvakkestad? Han jobber i Oslo, tror jeg.
Gjest Seleena Skrevet 2. desember 2003 #52 Skrevet 2. desember 2003 Fia Saug Hun har mangen menn med seg hjem foresten...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2003 #53 Skrevet 4. desember 2003 Hørte også en bra en her forrige dagen: Vigrid-medlem Nina Pril...
Gjest lovvi Skrevet 4. desember 2003 #54 Skrevet 4. desember 2003 Hva med han stakkars mannen i Trondheim som heter Menz Mentzen.....tror jeg hadde byttet både fornavn og etternavn. Ellers så finnes det et tvillingpar som heter Arne Bjarne og Bjarne Arne....(HELT SANT!!) Snakk om stor kreativitet av foreldrene......
Quinden Skrevet 4. desember 2003 #55 Skrevet 4. desember 2003 Her jeg bor er det en kjøttfabrikk der sjefen heter Svinelid
Po Pi Skrevet 4. desember 2003 #56 Skrevet 4. desember 2003 Ellers så finnes det et tvillingpar som heter Arne Bjarne og Bjarne Arne....(HELT SANT!!) Snakk om stor kreativitet av foreldrene...... Den var morsom.
Solstrålen Skrevet 4. desember 2003 #57 Skrevet 4. desember 2003 Jeg gikk i barnehage med et tvillingpar som het Bodvar og Bolivar.. Begge hadde de et mellomnavn (samme), og om jeg ikke tar helt feil så var det trygve... Bodvar Trygve.. Flott...
Bø Skrevet 4. desember 2003 #59 Skrevet 4. desember 2003 Jeg vet av en som heter Harry Roger. Hjemme er både Mentsen og Homo vanlige etternavn. Det var stort oppslag i lokalavisa da "Vidar" Saur tok Dino som mellomnavn. (Husker ikke fornavnet. Da Waag og Halsen fikk ei datter, ga de henne begge etternavnene, slik at hun ble hetende Waag Halsen. (Sant.) Jeg syns Syre og Klovning er klingende etternavn, og jeg kom også over ei som hette Berte Kanutte Meek Olsen.
Gjest Fighter Skrevet 4. desember 2003 #60 Skrevet 4. desember 2003 Det er har hørt om en Cliff Richard (uttales Klff Rikard) .Kjenner både en Cliff og en Steve.(uttales med to e-er.,Steve)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå