Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jaja, siden det var snakk om Stavanger her- for mange år siden het brannsjefen :- Svihus!

Mens byggmester Sagen i Stavanger fortsatt er aktiv! Og min gamle avdelingssjef på Harald Hårfagre het faktisk Bølla!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det morsomste navnet jeg har hørt er vel:

STEIN(H)AR(D) LEM... :hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Fra min tid på Opplysningen husker jeg navn som Arne Homo og ett septikfirma på Møre som het "Sugeservice" og hadde følgende slagord, "du ringer, vi suger" :hoho:

Godt og le litt nå!

Minnie

Skrevet

Hva med Marilyn Gampeland?

Ikke så verst det heller.

Skrevet
Fra min tid på Opplysningen husker jeg navn som Arne Homo og ett septikfirma på Møre som het "Sugeservice" og hadde følgende slagord, "du ringer, vi suger" :hoho:

Godt og le litt nå!

Minnie

:ler: ...ja, Homo er et familienavn i Gudbrandsdalen

:ler:

Skrevet

Hadde en gang en kunde på tråden som het Tet Vann Seng!! Registrert i folkeregisteret og alt!!

Men jeg får inn mange kunder pr. dag med merkelige navn.

Skrevet

Stakkars Homo-familien, det er trøndernavn også, men det uttales faktisk "Hommo" og ikke den vanlige homo.. Det er mye bytting av etternavn der..

Jeg synes Kviserud er et tragisk etternavn.. kjente ei som hette det, og det er kult når man er 14 og kanskje plages med pizzatryne..

Gjest Virvel
Skrevet

Kjente en som het Gakkestad til etternavn en gang, det er jo litt spes. Også vet jeg om en som heter Teis Gudleik - stakkars mann. Tenk deg, du sitter der med din nyfødte sønn i armene: "Hva skal han hete, tro? Tja, Teis Gudleik, kanskje?" :hoho:

Andre gøyale kombinasjoner er jo Willy Harry og Sondre Bjarne...

Skrevet

I mitt distrikt finnes det faktisk en dekkforhandler som heter Rulle Salomonsen!

Og ei jente som heter Stol til etternavn, og har Lene til fornavn...

Ellers har jeg stor sans for pikenavn-kombinasjonen Tuva Gina...

Chantelle Myrbakken er også et navn med stil.

Eller hva med Yvonne Jeanette Rotevatn... :ler:

Nei, det er visst bare fantasien som setter grenser!!!

Skrevet

Jeg har også hørt om en som heter Fit*e til etternavn.

Ellers kjenner jeg ei som heter Ane Rikke (aner ikke) til fornavn.

Gjest gjesta
Skrevet

Hva med Finn Ekle da? I telefonkatalogen står det Ekle, Finn !

Skrevet

Denne er det jo litt stil over: Edel Steen!

Eller hva med fysioterapeuten som heter Rygg til etternavn. For ikke å glemme gamle dr. Brokk!! :ler:

Skrevet

To tannleger ikke så langt herfra heter Tangerud og Herje.. Treffende.

-siina-

Skrevet
Fra min tid på Opplysningen husker jeg navn som Arne Homo og ett septikfirma på Møre som het "Sugeservice" og hadde følgende slagord, "du ringer, vi suger"  :hoho:  

Godt og le litt nå!

Minnie

Det er ett her i Ålesund som har slagordet: Vi suger alt.. :ler:

Husker ikke hva det heter!

Gjest Máire ikke logget inn
Skrevet

:hoho::hoho:

hihi, mye morro her :ler:

Her i bøgda heter en av kiropraktorene Trykkerud. Husker nå ikke hva fornavnet er, men passer jo bra ? :lol:

Ellers har jeg i jobbsammenheng kommet over navn som Kyllingstad, Langballe og Ballestad (sistnevnte er et gårds / stedsnavn da,- det vet jeg i allefall). Av "etiske" årsaker, så nevner jeg kun etternavnene. Fornavnene er heller da ikke særlig morsomme :wink:

Skrevet

En tidligere kollega av meg het Tom Kopp

Skrevet

Jeg kan jo nevne i fleng....

Josef Reiser (han het det, helt sant.....)

Ellers så er det mange fornavn her i landet som ikke akkurat er vanlige: Børdi, Nettum, Aid, men det beste er etternavnet : Sandblåst.... tror jeg ville byttet navn da ja.....

:roll:

Skrevet

Et sted nordpå var/er det et veterinærektepar.

Per Holtan og Eva Saugen.

Fornavnene er muligens byttet ut. Var ikke så slående, så de husker jeg ikke....

Skrevet
Et sted nordpå var/er det et veterinærektepar.

Per Holtan og Eva Saugen.

Fornavnene er muligens byttet ut. Var ikke så slående, så de husker jeg ikke....

:hoho::hoho:

Skrevet

Hadde en gang en brevvenninne som het Hemma til etternavn, stakkars jente sier bare jeg. :)

Ellers så har jeg hørt mange dumme fornavn, men det beste må vel være Kurt Moses. Det var broren til en kompis av meg som hadde den glede å bli presentert for Kurt Moses på et jobbintervju. At han klarte å holde seg alvorlig er totalt uforståelig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...