flickan Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Vi skal kjøpe ny tørketrommel i morgen og jeg ringte i dag til elprice for å reservere en siemens-maskin som fikk 2.plass av kondenstromlene i test i sommer. Ser ut som en god maskin som gir mye for pengene. Jeg ble imidlertid anbefalt en maskin av merket gorenje av selger. Har aldri hørt om denne før, er dette et greit merke på høyde med siemens? Jeg vet at miele og AEG skal være bedre, men har altså ikke tenkt å kjøpe så dyrt i denne omgang. Siemens maskinen vi tenkte oss Gorenje-maskina vi ble anbefalt Forbrukerrådets test juni-08 Noen innspill? Endret 14. oktober 2008 av flickan
Gjest Elbereth i.i. Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Den Siemens-maskina har jeg, fungerer helt fint. Har Gorenje fryseskap hjemme og Gorenje kjøleskap på jobben. Har hatt begge i mange år nå, og de fungerer helt fint. Hvis jeg ikke tar helt feil, er Gorenje rett og slett Bosch som er produsert i øst-Europa...
:-) anna Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Har Gorenje-vaskemaskin og digger den!! Den er rett og slett kjempebra!
flickan Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Nå har jeg kjøpt trommelen. Den ser fin ut, og jeg gleder meg til å bruke den =)
Cr@sh Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Tror du kommer til å bli fornøyd. Vi hadde alle hvitevarene på kjøkkenet vårt i det gamle huset fra Gorenje - og de var helt topp.
Ciara Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har komfyr fra Gorenje og er kjempefornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå