Gå til innhold

Tatovering...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen tips! Jeg IVRER etter en ny tatovering, men lurer på hvor.. kanskje noen der ute kan hjelpe meg? ;) Jeg vil gjerne ha skrift, kanskje på arabisk.. men finner egentlig ikke en plass som den kan passe.. Kanskje en av dere har skrift et sted? Jeg er ikke redd for at det skal gjøre vondt (for det gjør det uansett), men det har ingenting å si på hvor jeg skal plassere den..

Hjelp? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppfatter det som du har fler fra før?

Hvor har du disse? og hva er de av?

synes det er ok at det står litt i forhold til hverandre jeg, og tar mine utifra hverandre, slik at det ser helhetlig ut når de synes samtidig, men også ser bra ut når bare en synes alene.

Skrevet
oppfatter det som du har fler fra før?

Hvor har du disse? og hva er de av?

synes det er ok at det står litt i forhold til hverandre jeg, og tar mine utifra hverandre, slik at det ser helhetlig ut når de synes samtidig, men også ser bra ut når bare en synes alene.

Jeg har to fra før.. en på ankelen og en på skuldra. den på skuldra er en delfin, mens den på ankelen er bare en fritegning av en tatovør.. vet ikke helt hva jeg skal kalle den.. en "krussedull" :P hehe. kan se ut som en skjelden blomst ;)

Er jo fint hvis de går sammen, er enig der.. og hvis jeg finner noe på arabisk, kan den gå veldig fint med den jeg har på ankelen=)

Skrevet
Jeg har to fra før.. en på ankelen og en på skuldra. den på skuldra er en delfin, mens den på ankelen er bare en fritegning av en tatovør.. vet ikke helt hva jeg skal kalle den.. en "krussedull" :P hehe. kan se ut som en skjelden blomst ;)

Er jo fint hvis de går sammen, er enig der.. og hvis jeg finner noe på arabisk, kan den gå veldig fint med den jeg har på ankelen=)

ok, jeg har også en på skulderen (høyre skulder) og en på leggen (venstre legg), har tenkt å ta en til, og den kommer til å være litt høyt oppe på venstre underarm.

Har funnet ut at plasseringsmessig, for å få en rett plassering i forhold til de jeg har fra før, må bli ca midt på eller høyt oppe på venstre underarm. Da har jeg en høyt oppe til høyre, en langt nede til venstre, og en midt på men også på venstre. Synes det blir fine plasseringer i forhold til hverandre.

skrift fungerer jo også fint på underarmen, og du har nesten like plasseringer som meg, så det er mitt tips.

Skrevet
ok, jeg har også en på skulderen (høyre skulder) og en på leggen (venstre legg), har tenkt å ta en til, og den kommer til å være litt høyt oppe på venstre underarm.

Har funnet ut at plasseringsmessig, for å få en rett plassering i forhold til de jeg har fra før, må bli ca midt på eller høyt oppe på venstre underarm. Da har jeg en høyt oppe til høyre, en langt nede til venstre, og en midt på men også på venstre. Synes det blir fine plasseringer i forhold til hverandre.

skrift fungerer jo også fint på underarmen, og du har nesten like plasseringer som meg, så det er mitt tips.

Takk =) Jeg har motsatt av deg da:p har en på venstre skulder og høyre ankel:p hehe. Har tenkt på underarmen skjønner du.. Det er kanskje ikke så veldig mange andre steder det er lett å plassere skrift. Og som du sier blir det gode plasseringer ;)

Da er det snart bare å bestille time ;)

Takk igjen :D

Skrevet

bare koselig :)

må få spart opp til min jeg også, har veldig lyst på den snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...