Gå til innhold

Å sende melding/mail til feil person

Fremhevede innlegg

Skrevet

He he. mange fine her gitt. Selv sendte jeg jeg feil en melding til psykologen min hvor jeg spurte om jeg kunne komme innom på etterfest. Klokken var rundt 02...

• Liker 2
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt sms til feil personer flere ganger dessverre, også siden jeg bruker mobiltelefonen både til privat og jobb.

SMS om hva jeg har antatt og negative omtaler om både leger og ansatte i banken som innvilger lån, har kommet nettopp til disse personene selv...det er dessverre veldig lett å trykke feil, og mobil / PC er jo noe en er innom morgen og kveld, og i merkelig stillinger i sofa, etc.

Folk får meldinger om at de ikke virket troverdige osv., når de var ment å sendes til andre om dem...

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Sendte en melding til mannen min om at sjefen min var sur på meg. Denne kom visst til sjefen min, ja...

Skrevet

Herregud. Jeg rødmer her jeg sitter. Ja, det har jeg.

Da jeg var yngre, hadde jeg et lite eventyr med en fyr. Jeg var egentlig ikke så keen, men han var eldre og jeg var FRYKTELIG lite selvsikker av meg. Jeg var skikkelig "Den stygge andungen", trodde jeg selv i allefall.

Anywho, rett etter at han hadde dratt hjem til seg selv, så sendte jeg melding til en venninne av meg med noe ala "Herregud, idioten har ENDELIG gått! Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte med, han er dritstygg og bare ekkel..."og litt mer. Jajamensann, kjempekoselig. :sjenert: Gjett hvor den havna, da? JO, rett til HAN! Det var flaut det. Svimer litt av innvendig kjenner jeg. Nesten 10 år senere så husker jeg den GODT.

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Skulle sende meld til en venninne en gang på VGS om at en jeg hadde sex var så dårlig og hadde liten pikk osv. Navnet hans sto rett ovenfor hennes og klarte selvsagt å trykke på hans navn og ikke hennes! :flau: Det var flaut. Stakkars han trodde han var best i sengen og var nesten på gråten. Huff.

Klarte å sende en sex melding til en mannlig kollega av meg da den meldinga egentlig skulle til kjæresten. Flaut!

Skrevet

Skulle sende meld til en venninne en gang på VGS om at en jeg hadde sex var så dårlig og hadde liten pikk osv. Navnet hans sto rett ovenfor hennes og klarte selvsagt å trykke på hans navn og ikke hennes! :flau: Det var flaut. Stakkars han trodde han var best i sengen og var nesten på gråten. Huff.

Klarte å sende en sex melding til en mannlig kollega av meg da den meldinga egentlig skulle til kjæresten. Flaut!

Uuuuuff.. Der kom jeg på at jeg nok nevnte noe av det der i samme slengen også. Tenk å få en melding fra den personen du nettopp dro fra om at du er dårlig i senga, stygg og ekkel. :rope: 10 år med dårlig samvittighet håper jeg veier opp. Dessuten tror jeg at han er blitt en av de der IT-dudsa med masse penger på konto nå. Så, ja. Jeg er fattiglus, jeg. :fnise:

Skrevet (endret)

Samboeren min fikk en melding en kveld for noen år siden, fra ei ukjent jente på andre siden av landet som gledde seg til kjæresten skulle komme hjem for da skulle de se film og pule masse :fnise:

Hvis det skjedde for 10 år siden, var sms-en fra meg :)

Mottakeren av min sms svarte meg faktisk etter noen timer og forklarte at sms-en nok dessverre ikke var til ham. Hyggelig kar! Det var en skikkelig grisemelding, og jeg er veldig glad for at den havnet hos en ukjent og ikke hos f.eks. en kollega.

Endret av Knitcat
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror gubben var helldigst med å få feilsendt melding.. Han fikk melding som skulle til kongen(nei jeg tuller ikke).

• Liker 2
Skrevet

Ikke grove ting. Men en gang sendte jeg én som kunne gitt et fatalt resultat, men jeg fikk redda det.

Var på hyttetur med en vennninne. En VELDIG heterofil venninne, som jeg nettopp hadde blitt kjent med og var innmari betatt av. Gikk vel å sikla på henne hele tida, men hun visste ikke at jeg var skeiv. (Det er forøvrig første og eneste gang jeg har hatt en "greie" for en heterojente).

Hun var i et annet rom, og jeg venta på henne, og imens sendte jeg melding til en venninne i Oslo og skrev noe sånt som "Åh, jeg blir så gal av at hun bare snakker om gutter og om penisstørrelser! Hun er SÅ opptatt av gutter, men hun er så UTROLIG pen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!! Blir helt utslitt av å late som ingenting!"

Og den sendte jeg til....HENNE.

Men jeg sa "eh, har du tlf din der inne?"

Nei, den lå i jakka hennes. Så da sa jeg bare at jeg klarte å feilsende melding, kom meg bort til jakka henne før henne, og rakk å få sletta meldinga før hun leste den.

Hun fikk aldri vite at jeg likte henne, og vennskapet forsvant ut i sanda da den ene av oss flytta.

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Samboeren min får stadig søte, klissete nattameldinger fra bestekompisen sin som egentlig skal til bestekompisens kjæreste. Vi begynner nesten å mistenke at han gjør det med vilje, og egentlig er litt forelsket i samboeren min :fnise:

Og en gang ringte husverten oss klokka fire på natta, dritings, og spurte etter en eller annen mann vi ikke kjente.

Selv sender jeg mange halvferdige meldinger, er fryktelig lett å komme borti send-knappen på telefonen min.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

ja, har sendt mye feil. men stort sett fortrengt det meste;) husker en gang hvor jeg la ut om hvor pen en person er og hvor godt sexlivet var. det skulle til ei venninne jeg stolte på, men kom til han hehehe. småflaut

Skrevet

Ja, en gang for lenge siden gjorde jeg tidenes fadese, for da havnet et bilde på avveie via mail, og jeg lærte da hvor dumt det kan være at to bilder i forskjellig mapper har samme navn....Det er fortsatt usedvanlig pinlig bare å tenke på.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ekstypen og pappaen min heter det samme, stakkars stakkars pappa og alt han har lest... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Fyllesyk. Hode i bøtte. Storeskjelven. Kaldsvette. Ødelagt.

Ringe sjefen. Sorry, ligger og spyr. Motta medfølelse. For gåen til å være flau.

Timer senere. Halvsøvne. Sende sms. "Du skulle ikke latt meg ta de siste drinkene i går"

...

*faaaaaen*

Heisan, sjefen. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Tror gubben var helldigst med å få feilsendt melding.. Han fikk melding som skulle til kongen(nei jeg tuller ikke).

Hva sto det?

Skrevet

Fikk en mail fra en kunde som er temmelig hot. Den videresendte jeg til min kollega med kommentar ala: Han her bør du sjekke opp, skikkelig digg innertier!

Trykker på svar til avsender, og ikke kollega....

Fikk en grei mail i retur, om at det var rette dagen for han å få den, for han hadde en skikkelig dårlig dag, og jeg reddet dagen hans. Men at han var gift/samboer og ikke på markedet.

Var nå litt søt den da...

• Liker 2
Skrevet

Akuratt det heter karma.

• Liker 3
Skrevet

skulle sende en ganske så het melding til samboeren. Men endte med å sende den til en kunde. heldigvis en dame som tok det hele med et smil :)

• Liker 1
Skrevet

Feilsendte mail får jeg hele tiden, for jeg har en veldig enkel adresse (typ <navn>@gmail.com). Har fått flybilletter, hotellbestillinger (uheldigvis ikke på samme sted!), invitasjon til fest, innkalling til foreldremøter og dugnader og ikke minst utallige personlige mail med all slags detaljer om sykdom, pengeproblemer og utroskap. Har faktisk en egen folder hvor jeg har alle mailene, leser dem innimellom for en god latter :fnise:

• Liker 1
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...