Gjest Ansjoni Skrevet 10. juli 2009 #761 Del Skrevet 10. juli 2009 Bra jenter! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juli 2009 #762 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg fikk trent for første gang etter bryllupet nå på onsdag og gjett om jeg ble støl som bare det av knebøy igjen Merket da at det var to uker siden sist, men gikk masse på bryllupsreisen så det må jo kunne regnes som trening det også Har også hatt meg en joggetur i nordmarka i dag, deilig å trene på gamle trakter igjen selvom jeg kun er her på ferie Kom igjen jenter, dere er flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. juli 2009 #763 Del Skrevet 12. juli 2009 Merker stølheten jeg også, med vondt skal vondt fordrives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. juli 2009 #764 Del Skrevet 12. juli 2009 Merker stølheten jeg også, med vondt skal vondt fordrives Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #765 Del Skrevet 16. juli 2009 Ville bare innom og si gratulerer med bryllupet som har vært, så glad på dine vegne! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå