Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Vi får ha en kamp da! Med delfinaler og det hele :sjarmor: I hvilken som helst gren, altså :gjeiper:

Hva med Hottie Bride Mud Wrestling?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Hva med Hottie Bride Mud Wrestling?

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi kunne jo laget en turnering? Med våre respektive som publikum :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg tror ikke jeg nådde målet mitt - kom ut av tellinga på slutten her gitt. Men heit brud, jajamen sann, det var jeg!! :ler:

Må vel melde meg ut at gjengen her nå, og søke opptak i kone-klubben... Men dere får drive på videre jenter!! Gleder meg til å høre mer om konkurransen deres!! :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Ansjoni

Åssen går det med treninga, hottie brides? Siste innspurt for mange av oss nå :trene:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er flink Ansjoni :duskedame: Stå på!

Jeg prøver så godt jeg kan, og havner vel på 4 treninger denne uka, og det er helt greit.. Har vel ligget på snitt med 3-4 hver uke den siste tiden, men føler allikevel ikke at det er nok :riste:

Neste uke så blir det vel kun mandag og onsdagstrening på meg.. Får familie over på onsdagen, og så blir det vel litt småstress de siste dagene frem mot bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt Hottie Gangsta' Bitch, så rompa skal bli enda finere enn den allerede har blitt!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så målet er ikke lenger J-Lo rompe, men Gangsta' Bitch rompe?? :klø: Må innrømme at jeg er usikker på forskjellen...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske flink i det siste, om jeg får si det selv! :nigo: Men nå legger jeg spinningskoa til side til fordel for konserter, øl og grilling den neste uka. Det nærmeste jeg kommer trening er nok frisbee og badminton... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så målet er ikke lenger J-Lo rompe, men Gangsta' Bitch rompe?? :klø: Må innrømme at jeg er usikker på forskjellen...

:fnise:

Hah!! J-lo er bare puse-gangsta'-bitch :gjeiper: Jeg blir myyyye tøffere!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Ansjoni

Denne er sørgelig lite aktiv om dagen :trist:

Åssen går det med treningen, hottie brides og hottie wives?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje ikke så mye trening som det burde, men har da i det minste trent én gang denne uka.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...