Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cypress da, du lurer jo bare deg selv! :ler:

Ansjoni, er det feiring/belønning på gang når du har gjennomført 50 treninger? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Det blir belønning ved nådde 50 ja :jepp: Tror premien denne gangen skal være et nytt undertøysett :lur:

Skrevet
Cypress da, du lurer jo bare deg selv! :ler:

Ansjoni, er det feiring/belønning på gang når du har gjennomført 50 treninger? :)

Hehe, ja jeg vet.. Derfor er styrketimer med instruktør mye bedre... :fnise:

Det blir belønning ved nådde 50 ja :jepp: Tror premien denne gangen skal være et nytt undertøysett :lur:

Høres ut som en bra premie!! :jepp:

Skrevet

Fin kropp med fint undertøy blir det når du skal skaffe deg bellønningen din Ansjoni ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)
:fnise: Ekstremt :sexy:;) Endret av Ansjoni
Gjest Neferet
Skrevet
:fnise: Ekstremt :sexy:;)

Nå er iallefall delmål 50 oppnådd! :duskedame:

Så bra!! :klappe: og :hoppe: for Ansjoni som blir :sexy: ved å :trene:

Kan forresten trilletur med venninne og barnevogn i halvannen time (ca 6 km) føres opp som trening for i dag? :sjenert:

Skrevet
Kan forresten trilletur med venninne og barnevogn i halvannen time (ca 6 km) føres opp som trening for i dag? :sjenert:

Ja, det syns jeg!!!! :tommelopp:

Jeg er forresten nede i 17 treninger igjen!! :nigo:

Skrevet

I dag gikk vi gjennom styrkeprogrammet vårt + at vi var på tidenes dårligste og mest latterlige spinningtime. For å si det sånn, det eneste positive var at veggene var rimelig nymalte og at det så greit ut der... :roll:

Skrevet

I går ble det gjennomgang av styrkeprogrammet, i dag blir det langkjøring på ellipsen :Nikke:

Gjest Ansjoni
Skrevet

:opplyser: Bare husk på de reduserte åpningstidene i påska, lurer på hvor mange ganger ho nevnte det over høytaleren i går jeg, sikkert 10 ganger i løpet av en time :rolleyes:

Elers: :duskedame: for all tapper innsats her inne!!

Skrevet
I går ble det gjennomgang av styrkeprogrammet, i dag blir det langkjøring på ellipsen :Nikke:

Hvor lenge holder du på når du har langkjøring på ellipsen? Høy eller lav intensitet? Føler at mine ellipseturer blir litt på måfå nemlig.. :sjenert:

:duskedame:

Skrevet

Husk at alle skiturer teller som trening, sier jeg bare!

Skrevet

Bare innom for å skryte av dere alle sammen som er så flinke :klemmer:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Husk at alle skiturer teller som trening, sier jeg bare!

Skitur er jo super trening! :tommelopp:

Skrevet
Hvor lenge holder du på når du har langkjøring på ellipsen? Høy eller lav intensitet? Føler at mine ellipseturer blir litt på måfå nemlig.. :sjenert:

:duskedame:

Tja... det kommer an på formen. Jeg kjørere den intensiteten jeg mener jeg klarer å holde ut med i minst en time. Det er alt fra 7 til 12 i effort level, og fra 118 til 130 i speed. I dag f.eks var en god dag for meg. Da kjørte jeg på i halvannen time, og vekslet mellom 10 og 12 i effort level, og hadde minst 125 i speed. Var oppe på høypuls innimellom, men holder som regel et gjennomsnitt på 150-160 i puls. Føler vel ikke at jeg har noe plan jeg heller.... ;)

Skrevet
Tja... det kommer an på formen. Jeg kjørere den intensiteten jeg mener jeg klarer å holde ut med i minst en time. Det er alt fra 7 til 12 i effort level, og fra 118 til 130 i speed. I dag f.eks var en god dag for meg. Da kjørte jeg på i halvannen time, og vekslet mellom 10 og 12 i effort level, og hadde minst 125 i speed. Var oppe på høypuls innimellom, men holder som regel et gjennomsnitt på 150-160 i puls. Føler vel ikke at jeg har noe plan jeg heller.... ;)

:tommelopp: Høres bra ut! :)

Skrevet

Ble bare én skitur på meg i påsken, men det er da bedre enn ingenting?? Trente styrke i dag, så da er jeg nede i 15 treninger!! :trene:

Skrevet

Og jeg gikk og gikk og gikk og gikk i påska jeg. Senteret var stengt. Og i går og i dag hadde jeg noen skikkelige møkkaøkter :ler: Men det er godt å være i gang igjen! :)

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

Ble en ski- og en trugetur på meg i påska, ble sliten og støl av det altså, men i følge mitt strenge regime om at kun studiotrening teller, så ble det bonustreninger :Nikke:

Endret av Ansjoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...