Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvordan er det med væskebalansen din, MaiL? Syns du sa noe om at du ikke drakk noe særlig når du trener kardio?

Det stemmer forsåvidt ja.. Jeg drikker minst 2 liter vann i løpet av dagen, så føler jeg får nok drikke.. Men kanskje jeg burde drikke mer når jeg trener også? Eller hva sier du?

Det er klart du rekker alle treningene dine Cypress! Stå på :duskedame:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer forsåvidt ja.. Jeg drikker minst 2 liter vann i løpet av dagen, så føler jeg får nok drikke.. Men kanskje jeg burde drikke mer når jeg trener også? Eller hva sier du?

Ja, så absolutt. 2 liters-regelen er for de som er i normal hverdagslig aktivitet. Når man trener skal man fylle på enda mer! :Nikke: Og husk, temperert da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas tredje trening unnagjort! :trene: Senga var god i dag morges, men jeg kom meg opp! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så absolutt. 2 liters-regelen er for de som er i normal hverdagslig aktivitet. Når man trener skal man fylle på enda mer! :Nikke: Og husk, temperert da ;)

Jada mamma :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært stille her de siste dagene? Satser på at det kun er fordi dere er så flinke og er opptatt med å trene istedenfor ;) Stå på jenter :duskedame:

Selv ble det trening i går, idag tirsdag, torsdag og søndag foreløpig for min del. Får se om jeg klarer å klemme inn en trening på onsdagen også ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble fire treninger på meg forrige uke. Går alt etter planen blir det fem denne uka! :dåne: Skal ha treningsveiledning på fredag i tillegg til de "vanlige" treningene nemlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi, du er så flink!!! :dåne:

Jeg har 21 treninger igjen.. Og drøye 8 uker til bryllupet. Det blir 3 treninger i uka det. Det bør jo faktisk gå!!! :jepp:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir "bare" 4 treninger denne uka likevel, siden vi valgte bort spinninga til fordel for restaurantbesøk på tirsdag! :fnise:

Kjempebra at du ligger an til å klare det, cypress! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du står på Mazilla :klappe:

Og Cypress: Dette går jo strålende mtp målet du har satt deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi, du er så flink!!! :dåne:

Jeg har 21 treninger igjen.. Og drøye 8 uker til bryllupet. Det blir 3 treninger i uka det. Det bør jo faktisk gå!!! :jepp:

:strix:

Dette kommer til å gå strålende!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente i går, så da er det bare 20 treninger igjen. Da var jeg ganske stolt, dra ned på sats på en søndag tror jeg knapt jeg har gjort før... :fnise: Om en halvtime skal jeg på spinning, så snart er det bare 19 igjen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hviledag i dag etter 4 treninger på rad. I morgen blir det superstyrke igjen! Moahahahahahaha

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hviledag i dag etter 4 treninger på rad. I morgen blir det superstyrke igjen! Moahahahahahaha

:fnise:

Hvor hardt er superstyrke (sett relativt i forhold til styrke 45, som jeg har erfaring fra)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo snart halvveis Ansjoni :klappe: Det her går jo strålende

:duskedame: Keep up the good work!

Jeg har sklidd helt ut av tellinga på hvor mange treninger jeg har utført, men ligger i gjennomsnitt på 4 i uka så satser på at jeg blir en Hotti Bride allikevel :fnise:

3 dagen på rad med trening i dag... Merker at jeg er støl :ler: Men må få unnagjort det nå, da jeg ikke rekker å trene før lørdag eller søndag igjen...

Uansett: Stå på alle sammen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaiL: Klart du blir en Hottie Bride!! Det blir vi alle!!! :jepp:

Jeg skal på styrke i dag. Liker godt de timene, de er så effektive!! Mye bedre enn om jeg surrer rundt alene i studio.. Da bare jukser jeg og later som jeg har tatt så mange reps som jeg skal. Hehe, veldig smart.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...