Mazilla Skrevet 18. mars 2009 #681 Del Skrevet 18. mars 2009 23 igjen! Rekker jeg dette mon tro?? :klø: Såklart du rekker det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. mars 2009 #682 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Men hvordan er det med væskebalansen din, MaiL? Syns du sa noe om at du ikke drakk noe særlig når du trener kardio? Det stemmer forsåvidt ja.. Jeg drikker minst 2 liter vann i løpet av dagen, så føler jeg får nok drikke.. Men kanskje jeg burde drikke mer når jeg trener også? Eller hva sier du? Det er klart du rekker alle treningene dine Cypress! Stå på Endret 18. mars 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. mars 2009 #683 Del Skrevet 18. mars 2009 Det stemmer forsåvidt ja.. Jeg drikker minst 2 liter vann i løpet av dagen, så føler jeg får nok drikke.. Men kanskje jeg burde drikke mer når jeg trener også? Eller hva sier du? Ja, så absolutt. 2 liters-regelen er for de som er i normal hverdagslig aktivitet. Når man trener skal man fylle på enda mer! Og husk, temperert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2009 #684 Del Skrevet 19. mars 2009 Ukas tredje trening unnagjort! Senga var god i dag morges, men jeg kom meg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2009 #685 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg burde egentlig komme meg ut å jogge nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. mars 2009 #686 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, så absolutt. 2 liters-regelen er for de som er i normal hverdagslig aktivitet. Når man trener skal man fylle på enda mer! Og husk, temperert da Jada mamma :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mars 2009 #687 Del Skrevet 20. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. mars 2009 #688 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det har vært stille her de siste dagene? Satser på at det kun er fordi dere er så flinke og er opptatt med å trene istedenfor Stå på jenter Selv ble det trening i går, idag tirsdag, torsdag og søndag foreløpig for min del. Får se om jeg klarer å klemme inn en trening på onsdagen også Endret 24. mars 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 24. mars 2009 22 igjen.. Dårlig uke forrige uke. Dumme kurset tok all tiden min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 #690 Del Skrevet 24. mars 2009 Det ble fire treninger på meg forrige uke. Går alt etter planen blir det fem denne uka! :dåne: Skal ha treningsveiledning på fredag i tillegg til de "vanlige" treningene nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 26. mars 2009 Mazzi, du er så flink!!! :dåne: Jeg har 21 treninger igjen.. Og drøye 8 uker til bryllupet. Det blir 3 treninger i uka det. Det bør jo faktisk gå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2009 #692 Del Skrevet 26. mars 2009 Blir "bare" 4 treninger denne uka likevel, siden vi valgte bort spinninga til fordel for restaurantbesøk på tirsdag! Kjempebra at du ligger an til å klare det, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mars 2009 #693 Del Skrevet 26. mars 2009 Så bra at du står på Mazilla Og Cypress: Dette går jo strålende mtp målet du har satt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. mars 2009 #694 Del Skrevet 26. mars 2009 Mazzi, du er så flink!!! :dåne: Jeg har 21 treninger igjen.. Og drøye 8 uker til bryllupet. Det blir 3 treninger i uka det. Det bør jo faktisk gå!!! Dette kommer til å gå strålende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mars 2009 #695 Del Skrevet 26. mars 2009 Ukas tredje treningsøkt er overstått! Endelig litt ordentlig trening på denne jenta også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #696 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg trente i går, så da er det bare 20 treninger igjen. Da var jeg ganske stolt, dra ned på sats på en søndag tror jeg knapt jeg har gjort før... Om en halvtime skal jeg på spinning, så snart er det bare 19 igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. mars 2009 #697 Del Skrevet 30. mars 2009 Hviledag i dag etter 4 treninger på rad. I morgen blir det superstyrke igjen! Moahahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #698 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hviledag i dag etter 4 treninger på rad. I morgen blir det superstyrke igjen! Moahahahahahaha Hvor hardt er superstyrke (sett relativt i forhold til styrke 45, som jeg har erfaring fra) Endret 29. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #699 Del Skrevet 1. april 2009 Du er jo snart halvveis Ansjoni Det her går jo strålende Keep up the good work! Jeg har sklidd helt ut av tellinga på hvor mange treninger jeg har utført, men ligger i gjennomsnitt på 4 i uka så satser på at jeg blir en Hotti Bride allikevel 3 dagen på rad med trening i dag... Merker at jeg er støl Men må få unnagjort det nå, da jeg ikke rekker å trene før lørdag eller søndag igjen... Uansett: Stå på alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. april 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 1. april 2009 MaiL: Klart du blir en Hottie Bride!! Det blir vi alle!!! Jeg skal på styrke i dag. Liker godt de timene, de er så effektive!! Mye bedre enn om jeg surrer rundt alene i studio.. Da bare jukser jeg og later som jeg har tatt så mange reps som jeg skal. Hehe, veldig smart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå