cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #621 Skrevet 18. februar 2009 Denne ukens treningsplan: Mandag: spinning (gjennomført) Tirsdag: 30 min tredemølle, ca 45 min div styrkeøvelser (gjennomført!) onsdag: spinning (gjennomført!!!!!) fredag: høypuls 33 igjen!! Hah, 32 igjen!!!!
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #623 Skrevet 18. februar 2009 (endret) I am!!! Takk for heiing og masing når det trengs!! Edit: smiley-tull Endret 18. februar 2009 av cypress
flub Skrevet 18. februar 2009 #624 Skrevet 18. februar 2009 Må bare fortelle at jeg ble så inspirert av dere og denne tråden i stad, at jeg dro å trente 70 min styrke! "Wow - I feel good......" All ære til dere!! :D
Sekretæren Skrevet 18. februar 2009 #625 Skrevet 18. februar 2009 Kult Det er akkurat det denne tråden skal gjøre!!
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2009 #626 Skrevet 19. februar 2009 Hei alle flinkinger! Keep up the good work Dårlig start på uken pga sykdom m.m, så da jeg trente i går hadde jeg ikke trent siden fredag! Ikke ofte det går så "lang" tid mellom hver økt Anyway back in business nå: Onsdag: 40min kondisjon og 30min styrke. Torsdag: 60min styrke + oppvarming. Fredag: Svømme Lørdag: 60min styrke + oppvarming. har forresten glemt hvor jeg er i tellinga på antall treninger mot bryllupet, la meg på 90ganger etter at Ansjoni kom med den geniale 100 før dagen idèen sin At det går an å glemme sånt da
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #627 Skrevet 20. februar 2009 Og der var ukens 4. trening gjennomført!! Deilig å få ut litt steam... Bare 31 igjen nå!!!
Sekretæren Skrevet 20. februar 2009 #628 Skrevet 20. februar 2009 I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #629 Skrevet 20. februar 2009 Og der var ukens 4. trening gjennomført!! Deilig å få ut litt steam... Bare 31 igjen nå!!! WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!! :duskedame: :duskedame: I går ble det treningsfri, etter å ha trent fire dager på rad. Men i dag ble det langkjøring på ellipsen. En time, kjempedeilig Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse og og uansett!!!
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #630 Skrevet 20. februar 2009 WOHOOO! Cypress, du har jo virkelig satt igang med heftig innsats her nå!! :duskedame: :duskedame: Og Shorty, du er jo alltid flink, men fortjener masse og og uansett!!! Jeg har 3 måneder på meg nå vet du!! Begynner å haste!! Hvis alt går etter planen skal jeg faktisk trene i morgen formiddag også!! 5 ganger på en uke.. :dåne: Det tror jeg faktisk aldri har skjedd før i hele mitt liv.. Tar en for alle oss flinkingene!!
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #631 Skrevet 21. februar 2009 cypress er helt rå ass!! I dag er det yoga! Tata, ladies
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #632 Skrevet 21. februar 2009 Huff, 2 uker med sykemelding og tre uker uten trening har jammen gitt utslag både på vekt og målebånd.... Ikke noen bra start på dagen for å si det sånn! Så nå er det full skjerpings med hva som går inn i munnen, og så blir det godt å kunne bevege seg igjen. Jeg satser på en tur ut i snøværet for å gå litt senere i dag, og så lurer jeg på om jeg skal prøve litt lett styrketrening i morra! Jeg er IKKE en hottiebride pr nå ihvertfall... Men da kan det vel bare gå oppover!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #633 Skrevet 21. februar 2009 Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!! 30 treninger igjen!!! Utført 2/5!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #634 Skrevet 21. februar 2009 Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain*
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2009 #635 Skrevet 21. februar 2009 Fy søren som det snør!!! Jeg syklet faktisk til trening her i sted, det var en liten treningsøkt i seg selv!! 30 treninger igjen!!! Utført 2/5! Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain* Hihi, det er vel sånn du må betale for å være så flink?? Men sånn bortsett fra det, føler jeg litt med deg. Kommer til å være sånn selv når jeg kommer igang igjen!
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #636 Skrevet 21. februar 2009 Aaaaaauuuuuu, jeg kjenner allerede nå at jeg er på vei til å bli monsterstøl!!! Hvordan skal dette bli om 2 dager?? *pain* Vær flink jente og spis proteiner nå!
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #637 Skrevet 21. februar 2009 Vær flink jente og spis proteiner nå! Oookei? Sånt har ikke jeg greie på - har vel hørt at det er bra å spise proteiner etter trening, men gjelder det bare rett etter treningen, eller generelt den dagen? Er proteiner bra mot stølhet?? :klø: Antar jeg avslører en blond side nå, men pytt.. Lærer ikke noe av å ikke spørre..
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #638 Skrevet 21. februar 2009 Proteiner bygger opp musklene du har revet opp når du har trent styrke. Spiser du ikke riktig etter trening, bryter du ned kroppen i steden for å bygge den opp. Jeg merker at restitusjonen blir mye bedre etter å ha spist et skikkelig bra proteinrikt måltid etter trening. Eller bare vært lat og tatt en shake
cypress Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #639 Skrevet 21. februar 2009 Ok, spiser ytrefilet av svin nå!! Der er vel bra??
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #640 Skrevet 21. februar 2009 Ja, det er magert og mye proteiner Men viktig å få i seg litt innen en halvtime ca, og et fullverdig måltid innen 2 timer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå