Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Etter den skandaløse tredagers'en min (uten å trene, og i tillegg være usunn), har jeg fått ræva i gir, og trent både kondis og styrke i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns forresten at alle hotties skal være dritstolte over at denne treningsboka er på 30 sider!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflinke er vi!! :hoppe:

Jeg har klart 4 treninger denne uka også! :trene: Det begynner faktisk nesten å bli rutine nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten:

:duskedame: og :klappe: for alle dere som er flinke, spesielt Mazilla!! 4 ganger i uka som rutine, det står det respekt av!! :pls:

:blush:

Takk takk! :) Er litt spent på hvor lenge det varer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:biggrin::trene: gjennomført!! 1 time spinning!! :jepp:

Hvor mange har jeg igjen nå tro? Kan'ke være mange... :unsure:

whee! :trene: Flinka!

Du må sette deg et litt mer offensivt mål vet du, som du må slite litt for å klare :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, cypress!! :klappe:

Ikke meninga å virke som jeg ikke har troa på deg, forresten! Jeg har det altså! :Nikke: Jeg prøvde bare en ny taktikk, men jeg følte meg ganske slem, så jeg tror jeg slutter med den igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 igjen har jeg visst! Syns det er mer enn offensivt jeg assa! Har ikke sjans!! Det er ca 3,5 ganger i uka! Da må jeg opp i Mazzi-nivå ( :dåne: ), og det klarer jeg ikke... :sjenert:

Eller gjør jeg det?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, cypress!! :klappe:

Ikke meninga å virke som jeg ikke har troa på deg, forresten! Jeg har det altså! :Nikke: Jeg prøvde bare en ny taktikk, men jeg følte meg ganske slem, så jeg tror jeg slutter med den igjen! :fnise:

Neinei, det funka!! Jeg trenger mer pisk enn ros!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer jeg Mazzinivå, så klarer du det!! :jepp:

Kan godt svinge :pisk: jeg altså, men jeg vil gjerne rose litt også innimellom, ellers føler jeg meg bare slem, og det liker jeg ikke! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...