Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #481 Del Skrevet 8. januar 2009 Så flinke dere har vært!! I går ble det 30 min på ellipsen, høyintensitet, svetten rant og jeg trodde jeg skulle dø. Har jammen meg en litt rar formkurve. I dag gikk det strålende. Først 30 min på ellipsen, deretter styrkeprogrammet mitt. Rart det der, at en dag føler man at man holder på å dø, mens den neste går det så lett som en vind, selv om man har samme belastning :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. januar 2009 #482 Del Skrevet 8. januar 2009 Rart det der, at en dag føler man at man holder på å dø, mens den neste går det så lett som en vind, selv om man har samme belastning :klø: Ja, jeg skjønner det hvis det er over perioder, men sånn fra dag til dag.... :klø: for cypress!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 8. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. januar 2009 #484 Del Skrevet 9. januar 2009 Så flinke dere er Cypress og Shorty I dag skal jeg svømme elsker å gjøre det, men bassenget der jeg trener er ganske lite, så det er en fordel at det ikke er så mange der og da aer nettop fredag kveld helt ypperlig Ha en god hottie bride helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. januar 2009 #485 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) God (trenings)helg, fellow hotties! Så flinke dere har vært! Endret 25. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. januar 2009 #486 Del Skrevet 9. januar 2009 for MaiL og Ansjoni Det er lenge siden jeg har svømt, kanskje jeg skal gjøre det til uka I dag har jeg økt fra 20 min høyintensitet til 30 min. Totalt 40 min på ellipsen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 9. januar 2009 Dilemma: Trene eller bli med på fredagspils...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. januar 2009 #488 Del Skrevet 9. januar 2009 Dilemma: Trene eller bli med på fredagspils...??? Så valget var tatt allerede, og jeg er helt enig - fredagspils over trening any day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. januar 2009 #489 Del Skrevet 9. januar 2009 Gleder meg til rapport fra bokseaerobicen Det ble ingen bokseaerobic på meg og kjære, hun er syk igjen. Det vil si, legen mente hun ikke har blitt ordentlig frisk igjen, men nå har det blitt verre. Sannsynligvis er det en halsbyll (visste ikke engang at noe sånt fantes), men det er betent vev som sitter i halsen ihvertfall. Stakkars kjære har fått monsterpenicillinkur... Men jeg trente likevel i går, så nå er jeg oppe i tre økter denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. januar 2009 #490 Del Skrevet 12. januar 2009 Trening forrige uke: Mandag: Utholdenhetstrening på sykkel og elipsemaskin 40 min + ca 40 min styrke. Onsdag: 10 min oppvarming, 1 time styrke. Fredag: 100 lengder med svømming Søndag: 10 min oppvarming, 1 time styrke. Denne uka: Tirsdag: Utholdenhetstrening på sykkel og tredemølle min 40 min + ca 40 min styrke. Torsdag: 10 min oppvarming, 1 time styrke. Lørdag: 10 min oppvarming, 1 time styrke. Stå på med treningen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 12. januar 2009 Flinke Twisty og MaiL!! Selv ble det ikke noe av den planlagte treningen verken på fredag ( i stedet... ) eller på søndag (min trenings-date trakk seg, og jeg var på middag til kl 5 om morgenen på lørdag...) Så det ble bare 2 treninger forrige uke på meg. Jaja, det er ikke så ille da!! Har unnagjort ukens første trening i dag. 1 time Spinning. Det betyr at jeg er nede i 44 igjen før 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. januar 2009 #492 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg var innom denne boken en tur i høst og falt raskt av igjen, ble syk og etterpå lot jeg masse dårlige unnskyldninger som at jeg ikke hadde tid pga lesing etc komme i veien (man har jo alltid tid om man bare prioriterer). Så nå er jeg her igjen, og har tenkt å gjennomføre dette frem til bryllupet i allefall, og helst gjøre det til en god vane for resten av livet å trene fast Trente søndag, og skal trene igjen i dag, torsdag og lørdag. Søndag trente jeg en halvtime kondisjon og en halvtime styrke. Tror egentlig jeg har mer bruk for kondisjon, i allefall nå i starten, så i dag tenkte jeg ca 40 min kondisjon og 20 styrke. Torsdag skal jeg svømme, og lørdag blir vel samme som i dag Tenkte å komme meg på noen gruppetimer etterhvert også, må bare sjekke ut når de er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. januar 2009 #493 Del Skrevet 13. januar 2009 Flinke Twisty og MaiL!! Selv ble det ikke noe av den planlagte treningen verken på fredag ( i stedet... ) eller på søndag (min trenings-date trakk seg, og jeg var på middag til kl 5 om morgenen på lørdag...) Så det ble bare 2 treninger forrige uke på meg. Jaja, det er ikke så ille da!! Har unnagjort ukens første trening i dag. 1 time Spinning. Det betyr at jeg er nede i 44 igjen før 23. Du har vært flink uansett Cypress! for den innsatsen du har gjort! Vi må huske på og være glad for det vi har gjort og ikke tenke så masse på det vi helst skulle gjort Jeg var innom denne boken en tur i høst og falt raskt av igjen, ble syk og etterpå lot jeg masse dårlige unnskyldninger som at jeg ikke hadde tid pga lesing etc komme i veien (man har jo alltid tid om man bare prioriterer). Så nå er jeg her igjen, og har tenkt å gjennomføre dette frem til bryllupet i allefall, og helst gjøre det til en god vane for resten av livet å trene fast Trente søndag, og skal trene igjen i dag, torsdag og lørdag. Søndag trente jeg en halvtime kondisjon og en halvtime styrke. Tror egentlig jeg har mer bruk for kondisjon, i allefall nå i starten, så i dag tenkte jeg ca 40 min kondisjon og 20 styrke. Torsdag skal jeg svømme, og lørdag blir vel samme som i dag Tenkte å komme meg på noen gruppetimer etterhvert også, må bare sjekke ut når de er.... Sånn som kan skje alle det _lene_ Du skal ha ros for at du er kommet godt igang igjen Lykke til med treningen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. januar 2009 #494 Del Skrevet 13. januar 2009 Sånn som kan skje alle det _lene_ Du skal ha ros for at du er kommet godt igang igjen Lykke til med treningen i dag! Takk for at du heier på meg, snille du Ble 65 min kondisjon og bare 10 min styrke i dag... skulle blitt litt mer styrke gjerne, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. januar 2009 #495 Del Skrevet 13. januar 2009 for MaiL, cypress og _lene_ I dag trente jeg først bare 25 min (5 min opptrapping, 15 min hardkjør, 5 min nedtrapping) høyintensitet på ellipsen (kondisen faller fort når man ikke har trent det på en stund, jeg hadde jobbehelg) Så tok jeg styrkeprogrammet mitt, og løfter bedre enn sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. januar 2009 #496 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg danset i går! Må og for oss alle sammen, vi er mye flinkere enn jeg hadde trodd vi skulle være når denne boka åpnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2009 #497 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er i gang igjen! Legger opp til tre treninger i uka på treningssenteret, og skal gå turer (når føret tillater det) og trene på Wii'en og med strikk hjemme i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttan Skrevet 14. januar 2009 #498 Del Skrevet 14. januar 2009 Fikk endelig trent i går- halv time step og en time med styrke og core Veldig deilig, bare pittelitt støl i magen så formen var ikke å dårlig som fryktet *Takk og lov* Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2009 #499 Del Skrevet 14. januar 2009 for MaiL, cypress og _lene_ I dag trente jeg først bare 25 min (5 min opptrapping, 15 min hardkjør, 5 min nedtrapping) høyintensitet på ellipsen (kondisen faller fort når man ikke har trent det på en stund, jeg hadde jobbehelg) Så tok jeg styrkeprogrammet mitt, og løfter bedre enn sist gang Sterke jenta si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 14. januar 2009 Hu hei, i dag skal jeg på spinning igjen. Har ny pulsklokke, det er så mye morsommere med den!!! Har brukt den 2 ganger bare foreløpig, og ikke oppnådd maxpuls enda, men veeeldig nær... (tror jeg) Hørte at maxpuls er 220 minus alder. Jeg har da altså nå 192 (okay, 191 om et par uker...). Var oppe i 188 på spinningen sist. Da svei det i brystet og lårene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå