Gjest Ansjoni Skrevet 3. januar 2009 #461 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Da har jeg trent 30 minutter ellipse, 30 minutter sykkel. Og så gikk jeg hjem etterpå, bøe en drøy halvtime det også. Endret 25. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 #462 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år alle hottie brides! Dette er året! Så flinke dere er som har startet allerede Miss Shorty og Ansjoni. Jeg kommer etter så fort jeg blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 5. januar 2009 TRENING 2009: Jeg har overtalt min kjære til å droppe Elixia, og heller melde seg inn på Sats sammen med meg! Så foreløpig har vi trent 3 ganger sammen, (bittelille julaften, 30. desember og 2. januar) Godt i gang altså!!!! Og i dag har jeg pakket gymbagen ( Syns det er så gøy å kalle det gym) og skal på trening etter jobb!! Jeg tror det holder med et mål om 40 før 23. for min del.. Alt annet er urealistisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #464 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Du klarer 50, cypress! Bra med treningsmotiviasjon fra kjærsten også Endret 5. januar 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #465 Del Skrevet 5. januar 2009 Flinke cypress og mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 5. januar 2009 Oi, 50 hørtes så mye ut.. Men ok, jeg kan prøve! Men da vil jeg at de tre fra julen skal telle med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 5. januar 2009 #467 Del Skrevet 5. januar 2009 Så flinke dere er!!! Har vært skikkelig slapp i desember jeg.. Men har jobbet VELDIG mye før jul da. ALLE skal jo klippe seg.. Men nå er det ingen unnskyldning.. Skulle egentlig trene i dag ettersom jeg har hatt fri, men så ringte sjefen og lurte på om jeg kunne jobbe for henne. Hu måtte på sykehuset. Er gravid i syvende måned. Men fødselen blir mest sannsynlig satt igang allerede denne uka p.g.a høye lever-verdier.. Så ble dårlig med trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #468 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, da sier man ikke nei. Stakkars dame... høres litt skummelt ut å være gravid noen ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #469 Del Skrevet 5. januar 2009 Forresten så trente jeg i går og i dag og. I går tok jeg 40 min på ellipsemaskinen, 10 min opptrapping, 20 min med 90% av makspuls, 10 min nedtrapping. Jeg får ikke til intervaller. Blir satans stressa, I dag tok jeg også en kondisøkt på ellipse og deretter styrkeprogrammet mitt. Og nå har jeg begynt med notisblokk. Fikk beskjed av veilederen min å sette konkrete mål for hver gang. Høres jo fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2009 #470 Del Skrevet 5. januar 2009 Gleder meg til å komme i gang igjen med trening om et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 5. januar 2009 #471 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, da sier man ikke nei. Stakkars dame... høres litt skummelt ut å være gravid noen ganger.... Er ikke alltid like greit nei.... Men men Det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2009 #472 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er i gang med Hottie Bride for 2009! Trente i går, og skal i dag. På torsdag har jeg og kjære bestemt at vi skal på Bokseaerobic sammen. Jeg er livredd fordi hun bokser, hun er livredd for at det skal være noe som helst aerobiclignende steg... Tenker vi blir et bra par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. januar 2009 #473 Del Skrevet 6. januar 2009 Flinkinger alle sammen Jeg trente mandag 22.12 og igjen lørdag 27.12 og begynte pån igjen igår.. Vet det er litt lite, men med jul og bortreising så ble det nå sånn Tror kanskje jeg skal klare 90 treninger før 27juni Men da må jeg stå på og få til å trene annenhver dag (som jeg i utgangspunktet gjør allerede) Heier på alle Hottie Brides 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. januar 2009 #474 Del Skrevet 6. januar 2009 bryllupsTwisted! Gleder meg til rapport fra bokseaerobicen Bra plan MaiL, dette skal du klare! Flink du har vært som trente i jula også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttan Skrevet 6. januar 2009 #475 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror jeg må henge meg på her altså- jula har tatt knekken på min ellers så flate mage- har bulk joo Blir inspirert av at andre er flinke! Og starter opp igjen med ordentlig trening på fredagen! Mål en er å starte gitt. Gå turer på 1-2 timer går en liksom ikke så mye ned av... Flinke dere er som har trent mye allerde i år(og ikke minst i julen , her ble det 6 timers middager, og det synes som sagt..) Stå på jenter- vi er i 2009 ihh under 5 måneder til jeg skal sveve oppover mot alteret- IKKE vralte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 7. januar 2009 Velkommen Trudeluttan!! Heia sveving - ikke vralting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. januar 2009 #477 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjedelig å vralte oppover kirkegulvet... Tusen takk for støtten Ansjoni Du må stå på for å klare din 100 før 4 du også Trening igjen i dag ca 1,5t styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 7. januar 2009 #478 Del Skrevet 7. januar 2009 for flinke bruder. Stå på jenter Snaret er dere med i de velltrente koners klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. januar 2009 #479 Del Skrevet 8. januar 2009 Velkommen til Trudeluttan Jeg er enig i at det ikke skal bli noe vralting her!!! I går ble det 30 min på ellipsen, høyintensitet, svetten rant og jeg trodde jeg skulle dø. Har jammen meg en litt rar formkurve. I dag gikk det strålende. Først 30 min på ellipsen, deretter styrkeprogrammet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 8. januar 2009 Var på spinning både mandag og i går, så da har jeg bare 45 igjen før 23. mai Dette går unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå