Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal spinne i dag!!

Og har en sterk mistanke om at det ligger en Wii til meg under treet i år.... :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wii er gøy :hoppe: Du får rørt masse på deg med den!

Skrevet

Wee for wii! :hoppe:

Dere er veldig flinke hottie brides, altså. :jepp: Jeg er en sløv bride. :flau: Det blir ikke mye trening på denne kroppen for tiden, men det blir en god del gåing da hvertfall. :sjenert:

Skrevet
Og har en sterk mistanke om at det ligger en Wii til meg under treet i år.... :lur:

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :hoppe:

Tror du det er med Wii Fit da, eller bare konsollen? Jeg og kjære kjøpte Wii i romjula i fjor, og kjære hadde tenkt å kjøpe Wii fit til meg i år, men så har vi nedjustert pengebruken pga bryllupssparing, så da får det bli en annen gang! :jepp: Men wii er stas uansett!!!!

Skrevet

Glemte jo helt å rapportere at jeg trente i går også!! Step1+styrke, siste trening før jul, så får vi se hvordan romjula blir!

:trene:

Skrevet

Flinke jenter :duskedame:

:opplyser: Alt som forbrenner kalorier er godkjent som trening :fnise: Så gåing holder i massevis i jula :nigo:

Skrevet
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :hoppe:

Tror du det er med Wii Fit da, eller bare konsollen? Jeg og kjære kjøpte Wii i romjula i fjor, og kjære hadde tenkt å kjøpe Wii fit til meg i år, men så har vi nedjustert pengebruken pga bryllupssparing, så da får det bli en annen gang! :jepp: Men wii er stas uansett!!!!

Hvis det ikke følger med Fit, så kommer jeg nok til å kjøpe meg det selv så snart jeg får lønn neste gang... Det er jo derfor jeg ønsket meg det!! Og så kan jeg kanskje spille Super Mario på den eller?? :klø:

...........

GOD JUL til alle heitingene!!!!!!!!

:nissevink:

Skrevet

God jul og godt nyttår alle fellow hottie brides! :nisse:

Akkurat mellom jul og nyttår så skal vi kose oss til det maksimale ! Og bare en uke igjen til det er 2009 og vi kan si at vi skal gifte oss i år :strix:

Skrevet
Hvis det ikke følger med Fit, så kommer jeg nok til å kjøpe meg det selv så snart jeg får lønn neste gang... Det er jo derfor jeg ønsket meg det!! Og så kan jeg kanskje spille Super Mario på den eller?? :klø:

Selvfølgelig kan man spille Super Mario på den!

Alt annet ville vært uakseptabelt!!!!

-------------------------------------------------

:tree: GOD JUL HOTTIES!!! :tree:

Skrevet (endret)

GOD JUL TIL ALLE HOTTIE BRIDES

:tree::nissekonekyss::tree:

Endret av MaiL
Gjest Ansjoni
Skrevet
Må jeg og gifte meg i 2009 for å bli en hottie? :fnise:

Iallefall for å bli en hottie bride ;)

Skrevet

Vi skal gifte oss i år :hoppe:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Ja, det skal vi :strix:

Godt nytt år, alle fellow hotties! 2009 blir sannelig vårt år! :hoppe:

Skrevet

I går ble årets første treningsøkt unnagjort!! :hoppe:

Hva med dere, fellow hotties? Hva er planene for de nærmeste dagene? :nigo:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)
:duskedame: før årets første trening, Shorty!! Endret av Ansjoni
Skrevet

:hoppe:

Tror jeg dropper 200 før 3. altså.... ;) Litt for få dager :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg ser den! :jepp:

Nå har jeg sagt hva jeg skal gjøre så mange ganger, sånn at det skal bli vanskelig å trekke seg, men kommer nok til å angre innimellom :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...