Muffin! Skrevet 5. desember 2008 #401 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, Tutta, jeg var ikke på nattevakt, jeg var bare tidlig oppe for å trene før jeg dro på lesesalen. Det er ikke lett å få plass der nå når alle har eksamen, så jeg må være tidlig ute. Og hvis jeg trener først, har nakken og ryggen det bedre når jeg henger over boka Imponerende! Der jeg trener har de også redusert timene nå, og det er avslutning 15. desember! (Det blir en heidundrandes avslutning da, trening i halvannen time, med flere treningsledere som har satt sammen et program, så det blir gøy!) Det er satt opp én romjulstrening bare. Da må jeg være flink til å trene selv her hjemme. Men skal jo reise bort litt i jula også. Hmm.) God helg alle hotties! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. desember 2008 #402 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, cypress Korleis går det med denne bruda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. desember 2008 #403 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva skjera, bruder? :klø: Er alle syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 10. desember 2008 #404 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg var flink på mandag Og i dag skal jeg trene rett etter jobb. Blir langhelg i Oslo i helga, så blir dårlig med trening da kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 #405 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ikke syk! Trente søndag og mandag, kaaanskje klar for ny dyst i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. desember 2008 #406 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Neida ikke syk, bar litt dårlig tid og samvittighet mtp treningen.. Den her uka var jeg på trening mandag og skal igjen på torsdag og forhåpentligvis lørdag(om jeg orker det etter en bytur på fredag ) Stå på med treningen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #407 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, cypress Korleis går det med denne bruda? Hei!! Det var lenge siden! Tror shopping-gjengen snart skal få et besøk av meg igjen... Her er det bare bra!! Denne dagboken er en slags fellesdagbok for alle som skal trene og blir skikkelig spreke og heite bruder i 2009 Sammen er vi sterke... Kom innom "ordentlig-dagboka" mi også en gang da!! Hva skjera, bruder? :klø: Er alle syke? Tralala... Jeg har ikke trent siden torsdag.. Kan vel ikke skylde alt på dårlig mage på søndag.. Men jeg skal trene etterpå!!!! Helt sant!! Ikke lov å bære treningstøyet frem og tilbake uten å bruke det flere dager nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2008 #408 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje det å se på håndball EM er trening?? Neida, skal ikke tulle, men det kan jo få opp pulsen når det er spennende? Tren i vei hotties!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. desember 2008 #409 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har vært en ekstremt dårlig Hotte i flere uker nå Det har mer eller mindre blitt lagt på is frem mot jul merker jeg, er ikke stolt! Men 2009 bringer med seg nye nyligheter og nye utfordringer Og i mellomtiden bruker jeg energien min på å heie frem dere som fremdeles er flinke og står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. desember 2008 #410 Del Skrevet 10. desember 2008 Puh.... ble nervøs jeg... hottie-tråden var på vei til side 2 i Mine Innlegg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 #411 Del Skrevet 10. desember 2008 Oi, så late må vi ikke bli! :dåne: Men, tipper nok det blir mer hektisk aktivitet her på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. desember 2008 #412 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Synes alle er flinke på sin egen måte jeg det er helt naturlig at treningen desverre faller litt bort når man stresser mye med andre ting også! 2009 blir et godt Hottie Bride år Jeg skal trene i dag Det blir godt Endret 11. desember 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 #413 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har vært flink hottie bride! Trente en time middels puls på mandag, og fikk tatt en økt i dag også. Det er jo naturlig at det blir litt mindre trening rundt juletider. Men på nyåret er det full fres igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2008 #414 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har vært flink hottie bride! Trente en time middels puls på mandag, og fikk tatt en økt i dag også. Det er jo naturlig at det blir litt mindre trening rundt juletider. Men på nyåret er det full fres igjen! Flinke Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. desember 2008 #415 Del Skrevet 16. desember 2008 Her var det lite action. Har alle tatt juleferie? Det blir vel ikke så mye mer enn noen timer med WiiFit på meg i ferien heller. Men må fortelle at avslutninga på treninga i går var fantastisk gøy! Fikk kjørt oss skikkelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #416 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal iallefall ikke skryte på meg at jeg har vært så veldig flink til å trene i det siste Men, kommer sterkere tilbake etter nyttår, lover!! Kan jo håpe at man orker å dra seg opp av sofaen et par ganger i løpet av jula også Flinke dere, MaiL og Muffin, som har trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2008 #417 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har ikke trent siden forrige mandag.. Har meldt meg på spinning i kveld da, men det spørs om jeg har nok kontroll før eksamen i morra, eller om jeg må ofre treninga for å lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. desember 2008 #418 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal iallefall ikke skryte på meg at jeg har vært så veldig flink til å trene i det siste Men, kommer sterkere tilbake etter nyttår, lover!! Kan jo håpe at man orker å dra seg opp av sofaen et par ganger i løpet av jula også Flinke dere, MaiL og Muffin, som har trent! Nytt år, nye muligheter! Og nå har vi jo et bra grunnlag. Jeg har ikke trent siden forrige mandag.. Har meldt meg på spinning i kveld da, men det spørs om jeg har nok kontroll før eksamen i morra, eller om jeg må ofre treninga for å lese.. Det kan være godt å gjøre noe annet enn å lese kvelden før eksamen, syns jeg hvertfall. Men du vet jo hva som er best for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2008 #419 Del Skrevet 16. desember 2008 Sant det Muffin! Vanligvis pleier jeg i grunnen ta helt fri dagen før, men ligger litt dårlig an denne gangen.. Men spørs om ikke det blir trening, kjenner det hadde vært godt å bevege seg litt nå! Spesielt med tanke på ukene som kommer.. Tipper jeg kommer til å se relativt ut snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2008 #420 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skal ha super uke når det gjelder trening og kroppsbevegelse denne uka har jeg bestemt meg for.. Men om det blir sånn vil tiden vise Jeg har nemlig begnyt med julevasken Mandag: Styrketrening i 1,5t og vasking av alle vinduene i heimen. Tirsdag: Vasking av alle veggene og takene hjemme. Onsdag: Kondisjon og styrke trening i 1,5t og støvsuge og vaske alle gulvene. Torsdag: Skure badet skinnende rent + støvtørke alle flater og skap. Fredag: Styrketrening i 1,5t. Lørdag: tas litt som det kommer Søndag: Kondisjon og styrketrening i 1,5t. Ser på listen nå og den ser litt uovervinnelig ut.. kanskje dere kan hjelpe til med litt motivasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå